• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nides

Frujj: så jobbigt när folk inte vet vad de ska göra?Skrik på de

• Frujj

Skriker o ringer o gapar... hehe

(inte så hemsk men nästan... hihi)

• Frujj

Bara tänkte på en grej när vi pratade om det här med jobb, 43 sökande för en tjänst inom mitt yrke är ganska många, med tanke på att vi bara är ca 900 i hela sverige... så om det hade varit 900 sökande på ett jobb, så hade det varit hela kåren osm sökt... hehe

Nä nu måste jag åka iväg en sväng.. trevlig helg på er om vi inte hörs sen!!

kram!!

• Frujj

Hemma igen...

Käkat lunch, jordärtskocksoppa och pannkakor (från igår..) mums!!

Nån som handlat på myrorna här nån gång och hittat roliga kläder?? Funderar på att ta mig dit i eftermiddag och spana lite.. Ja ni vet ju varför jag letar sånt

• Nides

Trevlig helg tjejer, nu åker jag hem.

Kram

• Frujj

Imorgon åker jag och W in till stan för o ta en shoppingtur, var det nån som var sugen på att träffas för en lördagslunch så är det bara att höra av sig!

Ha en skön fredagkväll!

• Bauti

God dagens!

Kan börja med att ni har mail!

Nu har maken fott den ringen jag gjorde i silversmidet. Den blev jätte snygg ihop med hans andra ring.
    Riktigt stålt över mig själv
    En av hans kolegor hade sett att han hade en till ring. P sa att jag hade gjort den, kolegan blev impad. Tur att man kan impa på någon hihihi

Det blir en lugn helg för min del. P skall på hockey idag så jag och Linus (hunden) har en skön kväll framför oss.
    Skall bara pyssla med en tavla som jag håller på med och så skall jag gipsa ägg. Det är formar jag håller på att göra till keramiken.
    Det blir med andra ord en konstnärlig dag för mig.

Hoppas ni har det bra!

• Carma07

God söndag

Frujj: Synd att vi missade varandra igår. Jag kom ner till Göteborg lite sent.

Jag shoppade iaf en jacka coh en väska. Hittade en vårjacka för 300kr vilket kändes perfekt. Jag kommer att få plats i den ett litet tag till och sedan får jag gå med den uppknäppt. Därför ville jag inte köpa en dyr jacka. Letar också efter skor, men hatar fortfarande skomodet som är. Får leta vidare på det.

Kollade på melodifestivalen igår. Lite skadeglad faktistk över att inte Carola gick vidare, men hade gärna sett pudlarna gå vidare.

• Carma07

Vilken dag blev bestämd för fika nästa vecka och vart blir det?

I fredags hade jag samtal om vad jag egentligen tycker om att jobba där jag gör och om jag trivs. Vi satt i ca 1½ timma och jag kunde lungt och sansat framföra all min negativa kritik utan att det blev personangrepp eller pajkastning. Utan mer om hur vi uppfattar deras beteende och vilken effekt och vilka känslor det blir på oss. Sedan ska de sitta ner med maken och bror också. Så får vi väl se vad det leder till, men då har man kunnat vara ärlig och fått sagt sitt.

Ser fram emot att träffa er i veckan.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...