• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Bautibröllopsträff:

Alternativ 1: fredag 4 april
    Frujj

Alternativ 2: fredag 18 april
    Abbe
    Frujj
    Tezz

Kanske kan vara bra att slänga ut ett mail om detta, då många inte alltid kikar in här på dagarna längre! Ska bli skoj!

• FruTez

frujj: Danilo var bra annars, faktiskt! Där går det också att boka bord!

• Nibla

Hej på er!
    Jag har nu varit på en väldigt inspirerande kurs, dag 1 av 3. (den som vi ordnar på vår avdelning)

Vi pratade om mental träning, inställning, behov. Ruskigt taggande!!!!

Vet inte om ni känner till Michael Södermalm, ganska känd föreläsare inom mental träning. Det var i alla fall han som vi anlitar för denna kursen. Väldigt erfaren och komptent.

Jag har för övrigt en väldigt tråkig kväll framför mig. Städning av garderob, TV-rum och sovrum. Tvätta två maskiner tvätt, samt byta sängkläder. *suck*
    Belönar mig sen med Greys Anatomy och en Calippo Cola (min nya craving....)

Kram på er!

• Bauti

Bautibröllopsträff:

Frujj

Abbe
    Frujj
    Tezz
    Nibla

• Carma07

Godkväll

Som det ser ut nu så kan jag båda kvällarna.

Bautibröllopsträff:

Frujj
    Carma

Abbe
    Frujj
    Tezz
    Nibla
    Carma

• Carma07

Idag har det varit lite fart i tråden. Tycker det är så tråkigt när man inte riktigt kan hänga med på dagarna längre. Försöker på kvällarna, men oftast somnar jag i soffan. När jag kommer hem brukar jag kolla på repriserna på Grey´s Anatomy. Nu har de kommit fram till de avsnitten som jag har missat så det är kul.

Igår var vi och kollade på färg och tapet till hallarna. Har tänkt att måla och ha samma fondvägg i båda. Vi har plockat bort garderoberna så nu blir det mycket luftigare. Helst av allt hade vi gärna bytt ut golvet i entrén också till grått skiffergolv eller nått, men det får vänta. Ska bli så roligt att få greja lite här hemma.

Dags att tvätta och fixa lite mat.

Ang fika kan jag tänka mig både vardag och helg.

Ha en bra kväll.

• Bauti

Godmorgon
    Sitter redan på a-huset. Det är så mycket lättare att komma upp nu när det ljust ute
    Idag skall det glasseras ljuslyktor till bazaren som är i maj. Återkommer med mer info när jag vet exakt.

• Frujj

Godmorgon från denna sidan stan oxå

Ringde just om ett jobb jag sökt.. 43 sökande så jag hade inte en chans. Trist.

• Frujj

Usch jag känner mig så deppig när det gäller det här med jobb. När ska det bli min tur?? Visserligen är jag i "fel" situation just nu för o få nytt jobb men å andra sidan får dom ju inte diskriminera en för det. Men känns ju fånigt att söka nåt o ev gå på intervju med en megamage. Usch tänk om livet vore lite enklare. Eller va f........n läste jag till d....t för???
    Skulle valt nåt där arbetsmarknaden var större och det var enklare...
    *depp*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...