• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nides

Vi kan väl prata mer om det på fikat.
    Kan inte boka nåt förrän på måndag.

• Nides

Varför är det ingen här idag?
    Jag har såååååååååååååååååå tråkigt!

• Ab fab

Jag ärpå väg hem. Sköt om er - i morgon är det ledig dag
  • Nibla

Nides,
    Vad är det för relax? Är den hemma hos dig?
    Det var ju svalt intresse för Lerum just för att det inte var hemma hos nån menar jag.....

• Nides

Abb: Oh lyx....

Nibla: relaxen är på mitt jobb som man bokar privat! :) Så då är det bara vi.... som kan prata o tjattra hur mycket vi vill!

• FruTez

Morsning!

Usch... känner mig så nere idag... Morgonen började med att jag och maken grälade lite lätt... Ingen kul start! Speciellt när det handlade om ett problem jag har på jobbet och mina funderingar runt omkring. Ifall man kan göra på nått annat sätt. Då tycker maken att jag ska strunta i det, för det är "the-företagsnamns-way". Det är ALLTID krångligt när det gäller rutiner och så blev han irriterad för att jag forts. fundera ut nån annan lösning och så började han svara väldigt irriterat och det hela slutade med att jag sa tillbaka att han verkligen vet hur man förstör en morgon... då sa han att det hade jag redan gjort! ....

Vanligtvis är sånt här inte så farligt, det är lite munhugg, men idag började jag storböla?!?! Inte likt mig...

OBS! Jag har INTE bakat bullar! *ler* Kan man få hormonsvängningar vid andra tillfällen än vid pms? Kan man få pms vid ägglossning? *förvirrad*

Sen kom ju maken och sa förlåt för att han varit så hård och vi är ju vänner och så igen, men känslan av "nere" är kvar...

Choklad, någon?

• Frujj

Godmorgon

Tezz: Choklad ja tack! Kommer nerrusandes för backen med nybakade frallor och tröstar Tezz
    Jovisst kan man känna av hormonerna när man har Äl oxå.. tror faktiskt jag känner av det mer just då än runt själva lingonveckan

Skönt att det är fredag idag!

Lyssnar och kollar på RadioCity (på Kanal Lokal) där alla utom en är sjuka.. hehe lite kul o se hur de andra ser ut, de som man hör på radion men som man aldrig ser. På nåt vis så bildar man sig en uppfattning om hur de ser ut, fast oftast ser de annorlunda ut

• Frujj

*garvar*
    Nån som lyssnar på luringen??? hahahahaha

• Nides

missade det frujj!!!

Tezz: skickar lite virtuella choklad till dig...

• FruTez

frujj och Nides: Tack för trösten... det behövs! Va konstig man kan vara ibland...

Frujj: Känns skönt att höra att det kan vara viss hormobergodalbana vid äl, känner mig helskum idag juh?!?!

Jag missade Luringen!! Brukar försöka lyssna på den, Peter är ju underbar ibland! hihi! Va handlade den om idag?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...