• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nibla

Jag och några kollegor ska till La Sombrita på Linnégatan ikväll. Någon som varit där?

• FruTez

Nibla: Har inte varit där, men har hört en hel del bra om stället! Du får berätta imorgon om det var nått att ha!

• Nides

La Sombrita har väldigt god mat för väldigt lite pengar. :o)
    Men det är alltid så mycket folk där och det går inte att förboka det är det enda negativa jag kan säga om stället. Annars väldigt god mat!!

• Nides

Jag vill hem snart...
    Är så himla hungrig.
    Hade med mig lite mat ifrån lördagen. Men det var itne så gott när man värmde upp det. Bara gott färskt!!

• Ab fab

jag har varit där sommarkvällen... mycket folk men goda tapas o bra drinkar.

nides- hur hade du det i lördags?

• Nibla

Nides,
    Förhoppningsvis är det inte så mycket folk på en måndag. *önsketänkande*

• Bauti

Hej
    Har haft fullt upp med a-huset och håller på att starta upp en ny frisörsalong. Min kompis behöver hjälp då hon har fott en super lokal.
    Tanken är kanske att jag oxå skall vara där sedan, men det får vi se hur det blir med det.

Jag kommer gärna på fikat i veckan. Vet bara inte vart det ligger det stället ni pratade om.

• Nides

Ab: helgen var nästan helt perfekt. Men man blir ju ganska trött av att bada så folket började o hoppa av vid tio tiden. Men jag höll på till 2. hahhaha märkte av det igår säger jag bara. Bubbelvin och jag går itne riktigt ihop. Hahhaha blir så himla fnittrig på det. Allt som allt var det bra.
    Förrutom att jag fortfarande kände av bakfullan imorse. Ska hem snart o äta lite rester.

Tezz: Älskar dina kladdmuffins. Vill ha recept!

Oh ser fram emot torsdagen.... Det är ingen som känner för att gå på bio förresten???

• Ab fab

vilken tur att det var bubbelvin vi drack när vi var på MUS förra året. Rätt fnissiga när vi åkte hem. R skrattar fortfarane åt när jag kom hem. Låg på golvet o bara skrattade

Bauti- ligger vid Park. Men vi kan mötas någonstans om du vill

• Bauti

Jag kanske behöver hämta upp min kartläsare på vägen (Linum).
    Men till Park hittar jag

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...