• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

annaochhenrik: Tyvärr, har aldrig hört talas om dom. Har för mig att ingen av oss här på tråden använde dom heller..

Addiz: Åh, din stackare som måste nöja dig med middag på Reykavik istället! Hahaha! Hoppas verkligen att du får en helt underbar resa. Jag är såååå avis så jag blir alldelles grön!!! Ta många kort!

• AnnaochHenrik

Attans, då vet jag!
    Har hört väldigt bra om dem, men kommer inte ihåg i vilken tråd det var någon berättade både om fotograferingen och priser...
    Tack ändå!

• FruTez

Addiz: Det som hände som jag skrivit i min blogg var att ena delen av kassaskåpsnyckeln på jobbet var borta! Jag hittade den inte nånstans, trots att det var jag som lagt undan den igår eftermiddag. Tillslut så kom en kollega och gav förslag och hon hade rätt. Den låg i min handväska! Hahaha! Lite pirrigt en stund!

• Bauti

God morgon.
    Har tagit sovmorgon idag.
    Jag vill oxå till NY. Kan man hänga med, lovar att vara tyst (kan ju alltid försöka)

Då ses vi i morgon ni som kommer

• Ab fab

bauti- du och jag kan ju vara tysta sommöss om vi får följa med. Fast det är väl lika otroligt att vi klarar det som att vi får plats i väskan *s*

• Frujj

godförmiddag i det skitiga vädret.
    Hemarbete idag en stund på FM. Har just varit hos bm och lyssnat på lillskrutt *mysigt*

Nu ska jag ringa runt lite hitan o ditan.. o fixa o dona...

• FruTez

Frujj: åh, så mysigt med lite lillskruttljud!

• Frujj

Ja det var mysigt men den lille (lilla?) rackarn ville inte ligga still så hon fick jaga runt med den där mackapären ovanpå magen en stund innan hon hittade några ljud. Då är man lite nervös o tänker en massa hemskheter.
    Men sen lät det så bra!

O så hade jag gått upp 4,5 kg på EN MÅNAD!!!! *gulp* hur ska detta sluta...

• FruTez

Frujj: Om det är nån tröst så syns det inte på dig. Iaf inte sista gången jag såg dig!

• Frujj

Nä... jag tror inte det har hamnat nån annan stans än på magen (än iaf..) känns inte så på byxorna, kan ff ha mina vanliga jeans.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...