• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Nibla: Va gott att få sluta tidigare. Jag måste sitta kvar, även de gånger jag inte har nått att göra! Hehe! Jag vet inte än om jag ska med på lördag. Behöver dock göra några födelsedagskort, så det hade varit toppen att få sitta med lite kreativa människor i ett par timmar. Ska du va där hela dagen då?

Maken och jag pratade om att vi skulle åka till tomten i helgen och börja gräva upp häcken innan den börjar knoppa... vet inte än hur det blir med det. Annars har jag faktiskt inget uppbokat, mer än att jag måste plugga... hehe! Men det är mycket roligare att göra kort!

• Ab fab

Nibla är det biljett även för fredag? Kan jag få överta den för fredagen *lägger huvudet på sned*

• Bauti

Men en snabb översikt så ser det ut som om inte så många kan den 18/4.

Kan komma
    Linum
    Carma
    Tez

Kan INTE
    Addiz
    Abbe
    Frujj

Funderar på att flytta fikan. Vad sägs????????

• FruTez

Bauti: Det var verkligen inte många som kunde den 18:e. Va sägs om att försöka flytta fram det en vecka, till t.ex. Fredag den 25:e April?

• Ab fab

25 kan jag inte heller.. usch vilken usel människa jag är

• Ab fab

om det är april o helg kan jag bara 11-13

• FruTez

Ab: Kan du bara fredag den 11:e under hela april?

Dax att dra sig hemåt. Kramelur till er alla söta damer!

• Ab fab

tyvärr är det den enda dagen om det skall var under en helg. mitt i veckorna kan jag. 4-6 är det stockholm. helgen efter är vi hemma. sen är detkrogrunda med gamla vänner, 40 års kalas dagen efter. sista helgen är det 45 års kalas fredag och på lördagen arrangerar jag grannparty. Så bestäm inte efter mig... jag lovar att tänka på er

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...