• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Carma07

Godkväll i tråden

Bauti: Vad skönt att det ordnade sig med hyresgäst till lägenheten.

Nibla och Frujj: Vad kul att få ha lyssnat på hjärtat. Jag får vänta till sista mars för det. Men å andra sidan har jag fått se hjärtat slå några gånger.

Nibla: Jag gjorde också UL där du ska göra det och hon frågade om vi ville ha bilder med oss hem. Så klart ville vi det. Hon letade upp några bra vinklar och profiler för det.

Visst är det fikastället vid Heden som vi var på en annan gång när vi fick ett råhånglande par bredvid oss? Så jag går till rätt ställe.

• Carma07

Bauti: Inga problem för min del att byta bröllopsfikardag. Har för tillfället inte mycket inplanerat och är än så länge flexibel.

• Carma07

Addiz: Om du hinner läsa detta innan du sticker önskar jag er en underbar resa. Inte ett dugg avundsjuk på er. Det är ju sånt underbart väder här hemma nu för tiden.

• Nibla

Ab, om det är ett pass som funkar hela helgen så kan du få det på fikan. Inga problem! Jag ska ändå inte dit i helgen.

• Addiz

Hej tjejer!

Now we're off! :)
    Vi hörs om några veckor!

*kram på er* och gör inget som inte jag skulle göra ;)

• Ab fab

god morgong- Addiz grön av avund.... Ha det underbart o tag en bit av äpplet för oss

igår var det lugnt. zappade lite o skruttade omkring hemma. idag är det FIIIKA. Nice. Skall på ett seminarium idag tror jag (om jag inte kan smita...)

Carma- mejlat dig om lördag. Lite putt på R*grrrr*

• Ab fab

nu är det christer sjögren på radio igen... grrrrrrr

• FruTez

ab: Lite avis på att ni ska fika idag... jag vill jag med!

Ska gå ut och äta med en grupp på jobbet och sedan kika på Lena och Orup. Jag ska väl stå ut några timmar, hihi!

Ab: Jag tror att Christer förföljer dig helt enkelt! Hehe!

• Ab fab

O en av mina vänner skall på Lena o Orup idag med. Hoppas det blir kul

• Frujj

Hej Hemma en snabbis o lämnar bilen innan jag ska in på möte i stan.
    Jag var på Lena och Orup för några veckor sen, det var bra!

Känner mig frustrerad... kan berätta sen

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...