• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

fasiken va bra att du fick lämna det andra ställen. Lyckan att hitta rätt är fantastik.

Skäms inte för din framgång!

• Frujj

Ja det är viktigt att trivas! Jag har slutat inbilla mig att jag trivs bara för att jag har fått ett sånt jobb jag är utbildad till.
    Vräkte ur mig (på ett trevligt sätt förstås) till min kontaktperson idag vad jag tyckte om organisationen, hur de har behandlat mig och vilket slöseri på resurs det har varit när jag inte har fått göra sånt jag är där för utan att de istället har tagit in föreläsare utfrån och betalat dyra pengar för *skandal* Bara för att den områdeschefen ser mig som ett "hot". GOoooodbye den stadsdelen!!!!

• Nibla

Frujj,
    Jag har aldrig satt min fot på en segelbåt. Fast det ser härligt ut!

• Frujj

Kanske dags i vår/sommar då?
    N tyckte det var så trevligt att träffa er när ni var här sist (och på Taras) så han föreslog att ta med er ut på en segeltur, typ till Marstrand eller nåt annat trevligt ställe
    Fast när det är lite varmare såklart....

• Nibla

Frujj,
    Åh, vad kul!!! Jag har alltid tyckt det ser så trevligt ut! Har ni segelbåt?

Jag orkar inte jobbar mer....sitter bara och tittar på bilderna på Knorren! *stolt*

• Frujj

Ja vi har en segelbåt N är väl både gjord och född i en sådan.. haha
    Hoppas på en fin sommar så man kommer ut lite. Vore kul om alla som vill här hängde med på en tur nån gång! Så kan man segla till Marstrand och gå och käka där och sen segla hem

Nibla du får scanna in bilderna och lägga in på bloggen!! *vill se vill se*