• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Linum

Tezz: Jag tar som min stora uppgift idag att leta upp 5 nya jobb till dig. 1 är redan skickat till din hotmail.

• Ab fab

Carma- trodee R var full när han sa att det snöade... Guddottern fyller år 31 mars så jag återkommer. är ni hemma på påsk?

• Bauti

Tez
    Meningen är väll att jag skall göra naglar där. Bara ett litet MEN, måste gå en utbildning och den kostar mellan 20 till 60 tusen. Beroende på vart man väljer att gå.

• Bauti

Vi åker till Lysekil på tordsag. P har tagit ledigt nästa vecka för vi skall tapetsera om i sovrummet. Längtar tills det blir klart.

• Bauti

Nej, dax att ta på sig overallen och bege mig till tomteverksatn.

Ses!

• Linum

*visslar en liten trudelutt*

Gösta är ledsen i ögat... Han hatar snö, så han ligger i fönstret och suckar. Han vill inte ens gå ut på balkongen. Han har nämligen väldigt kalla tassar och har förfrusit dem en gång när han rymde hemifrån mitt i vintern. Mamma hittade honom ute på ett kalhygge där han satt och ylade... Stackars pissemiss...

Någon som har några trevliga semesterplaner? Vi ska till Spanien i år igen v 29-30 (tror jag att det var). Sedan blir det nog någon weekend någonstand senare i höst. Lite Ölkand och Skåne ska nog hinnas med också.

• Ab fab

Semestern i år blir så här tror jag
    tre veckor ledigt i juli- en vecka hemma, en vecka hela familjen någonstans (troligtvis Öland), bröllop o sen kanske några dagar i sommarstugan

en vecka i frankrike i augusti, tåg till Paris, en helg i Champagne, sen tåg till Hamburg för konferens

• FruTez

Jag ska försöka vända ilskan till nått som tar mig framåt! Behöver ge mig själv lite "kick-some-as-starthjälp!"!

Linum: Tack för jobbhjälpen min lilla jobbguru!

Två frågor:

Nån som ska gå på pysselmässan den 29/30:e Mars?

Vad vet ni om Frankfurt?

• Nibla

Hej på er!

Usch, vilket väder! Tog mig 1h och 45 min till jobbet idag. Det gick i 15 km/h på E20.....suuuurt!
    Jag som var och köpte nya vårskor igår som jag ville inviga idag. Ännu surare!

Ang. semester. Vi åker ju till Malaysia på lördag om det nu undgått någon. Hehe! Har sen bara två veckor i sommar som skall spenderas på hemmaplan, har inte lust att åka iväg nånstans höggravid. Kanske torpet på sin höjd, 16 mil bort.

Idag ska jag till apoteket och köpa stödstrumpor. Doktorns ordination inför den långa flygresan. Jag har laddat upp med 5 pocketböcker och två korsordstidningar inför resan, snacka om att ligga i horisontalläge på stranden!

• Carma07

Ab: Vi är hemma i påsk så vi kan höras då.

Semester blir det ingen i år heller. Kommer att ha fullt upp hemma. Men det blir ju ändå ny terräng för oss.

Bauti: Vad skönt att äntligen få ordning på sovrummet.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...