• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nibla

Tack för tipset, Ab!

Nu ska jag iväg och köpa lunch....blir väl nån vessen sallad. *mutter*

• FruTez

Nibla: Det finns kapslar på Apoteket som heter Trevis. Dom funkar jättebra och stärker magens tarmflora. Det är ett naturläkemendel som inte ger några biverkningar och man börjar ta dom några dar innan och efter resan. Har testat dom en gång och det enda negavia var att man måste ta dom tre ggr. per dag under resans gång. Fast det funkade på mig och maken och då tycker jag det var värt det!

www.ipex.se/pls/nvp/Document.Show&MID=35

• Nibla

Tez, tack för tipset. Ska kolla om det är ok att ta dem när man är gravid.

Fy fan, rent ut sagt, vilket sketväder!

• Nibla

Jag vill ha TIPS!!!!!!!!!!!!

Vi ska på bröllopsfest på fredag, ett kompispar gifte sig på Jamaica i december. Vi har lärt känna dem genom ett annat kompispar och träffar dem endast när vi umgås alla sex.

Vi ska gå ihop och köpa en bröllopspresent och vi har dålig fantasi..... Jag vill ha massor av tips från er!

• Nibla

Glömde säga att det totalt får gå på 1000 kr, dvs 500 per par.

• Nides

Ledesen Nibla, men min fantasi är inte så mycket bättre just nu.

Förresten så var jag tvungen att surfa in på Skopunktens hemsida. De hade jätte fina skor där nu. Måste dit. Som Nibla sa: det är ju inte världens kvalite på de.... men priserna är ju låga och döäärför får man många par skor och kan variera o dör slits de inte lika fort. Är det nån som hör att jag vill dit nu! hahhaha

• Ab fab

oj bröllopspresent... så svårt... prylar eller upplevelse?

• Nibla

Spelar ingen roll, alla idéer är välkomna!

• FruTez

*hjälp* Nu har jag mailat och bett om ett möte med min "riktiga" chef!! *nervös*

Nibla: Oj, va svårt... hmm... de andra paret som känner dom lite bättre, det är inte så att dom har tänkt på ifall brudparet saknar eller gillar nått speciellt?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...