• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

God morgon snyggingar

träningsvärk efter yoga igår. För att inte tala om den praktvurpa jag gjorde i trappan på min station. Sen delade jag ut inbjudningar till grannpartyt, tvättade o plockade hemma. Ingen spännande måndag alltså.

Vilken dag det är idag. Minus 6 grader, sol och snö. WOW. Älven är klarblå och vacker.

Línum- hur mår du idag?

Ingen spännande idag heller. träna efter jobbet o slappa hemma tror jag.

• Linum

Linum mår sådär idag med. Jag blir numera helt utslagen av förkylningar. Kan bero på att näsan och ögonen rinner konstant...

Dessutom har jag svinont i ryggen, fast det har jag ju haft i 15 år innan, så det var ju ingen nyhet.

Läser en superbra bok: Sigmagruppen av Robert Ludlum. Svinbra! Måste läsas av alla som gilar spänning/thrillers. Som en bra mix mellan Stieg Larsson och Dan Brown.

• FruTez

Ab: Hoppas du inte gjorde dig illa efter praktvurpan!

Linum: Krya på dig!! *skickar över ett paket mjuka Lambinäsdukar*

Idag är det verligen vinter!?

En låt har fastnat i huvet idag... Perellis Schlagerlåt, Hero! Konstigt att man inte kan välja låt som man vill ska fastna. Kunde inte hjärnan valt nån av mina favvisar istället!? Fast denna låt är ok. Mycket bättre än den låten som gick på radio får nått år sedan och var reklam för Martin Sexshop. Ni vet, den där "dildo, dildoooo, dildo, dildo, dildoooo"! Hahaha!

• Ab fab

hero är väl aningens bättre en den låt som fastnade i mitt huvud förra veckan... I looooove Euuuuurooopeee

• Linum

*snyter mig lite i mjukisnäsdukarna*

Vill du ha tillbaks dem? De är lite blöta nu...

• FruTez

Linum: Nä, behåll du dom! Hihi!

Ab: Fast jag sjunger hellre "I loooove Euuurope" än "dildo, dildoooo"! Fatta att jag sjöng den typ två dar på raken! Det värsta är ju att man inte alltid är medveten om det heller så man går och nynnar utan att veta om det! Hehe!

• Linum

Jag satt och kollade på något som heter Montel Show. Det var fyra tjejer som var med som var överviktiga och utmobbade i skolan. De sade allihop att de kände sig utanför på grund av sin vikt. Folk vänder sig om på gatan, ropar fula ord etc. Hur går det ihop i ett land där nästan 60% (97 miljoner) av invånarna är överviktiga (enligt JAMA - Journal of the American Medical Association)? Det måste ju finnas fler som är utanför än som är "inne"?!!!

Jösses... De späder bara på alla fördomar jag redan har om amerikaner...

• FruTez

Linum: Apropå amerika... blir det nån resa dit iår?

• Linum

Nej. Vi orkar inte spara ihop så mycket pengar igen. Det kommer ju att gå på åtminstone 60.000 kr, och det var inget roligt att lägga undan det förra året... Blir nog nästa år igen eller året efter det. USA ligger ju kvar, och dit ska vi.

• Ab fab

behöver restips- vart skall vi åka på semester iår. hela familjen alltsp. i juli?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...