• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Bauti

Hej
    Här stört snöar det *gör snöänglar i luften*
    Har startat en blogg, eller mer som en tankebik för mig. Lite kul faktiskt att skriva där
    bautiblubb.blogspot.com/
    Passande namn va!

Skall iväg och handla mat nu. P kommer å hemtar mig. Lite roligare att handla tillsammans.

*vink vink från ett vitt Mölndal*

• FruTez

AB: Sorry att jag lämnade tråden sådär snabbt! Kom lite andra "viktigare" Jobb ivägen!
    Åh, jobb! Berätta! Maila gärna!

Bauti: Vilken intressant blogg! Jag kan ju säga såhär iaf, att jag kommer och fixar naglarna hos dig iaf! Hihi!

• Ab fab

nu ligger din blogg inne på mitt bloggkoll så jag får upp varje gång du har ett nytt inlägg.

• Bauti

Bra Tez.
    Nu skall jag se till att få startaeget bidrag och försöka få utbildningen av fk, hoppas ialla fall på att få fk betalar mig under utbildningen.

• Ab fab

ligger snart i din mejl T. Hon som är chef för avdelningen är kanontrevlig

• Ab fab

Deet vore väl vara kanonbra att betala dinutbildning till viss del åtminstone. Att du kommer ut i jobb måste ju vara bra.

jag kommer som kund bauti om du börjar. jag älskade mina naglar till bröllopet

• Bauti

Konseptet är ju redan klart. Affäriden oxå. Lokalen fixad, kunderna fixade (jag räknar med er). Så det borde gå att få igenom

• Ab fab

Tjingeling för i dag. Nu skall jag gå på Operan o se Macbeth. den skall vara bra enligt vad jag hört.

Vi hörs i morgon- jag tänkte jobba några timmar eller så i morgon

• FruTez

ab: Shit alltså! Jobbet låter som klippt och skuret för mig!!! *blir nervis*

• FruTez

Bauti: Hur har det gått med namn till företaget då? Det är ju riktigt klurigt. Har funderat men har verkligen inget förslag!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...