• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

vet inte. tycker ju att sol o bad är för varmt i juli storstad detsamma. egentligen vill jag inte åka bort men det är ju kul att göra något tillsammans. vi var inne på öland o golf, london en långweekend eller korsika

• Linum

Öland är ju trevligt. Väldigt mycket folk i juli, men det är det ju å andra sidan överallt då...

Jag hade åkt till Kroatien. God mat, mycket att titta på och bra bad. Portugal kanske? Eller varför inte Malta?

• FruTez

Ab: Portugal är fint! Har varit där flera ggr. Skönt att det inte är så mycket svenskar som har hittat dit jämfört med tex. Turkiet. Menyerna är inte på svenska, eller iaf. inte sist jag var i Portugal! Hihi!

Äventyr på Irland? Italien? Åh, det finns massor trevliga ställen!

• Ab fab

malta är en idé. vi kan nog låna hus där
    kroatien har vi varit i

portugal är intressant. undra om det går charter dit?

• Linum

Toscana är antagligen svinvarmt i juli...

Portugal måste det finnas charter till . Vi var där på charterresa när jag var 6, så det är ju inte nytt direkt.

• FruTez

Ab: Fritidsresor har charterresor till Portugal. Maken och jag har varit i Albufeira vid Algarvekusten 2 ggr.

För mer info: www.fritidsresor.se/Resorts/Travel.aspx&cat=2|252&entry=8&dest=0&city=0&type=&hotel=0

Irland är också jättefint! Har varit på västkusten i en mysig stad som heter Galway.

• Ab fab

toscana är nog för varmt men lägenhetslån i lucca lockar. malta är väl ännu varmare. ingen charter till Portugal alls tyvärr.

• Linum

Både fritidsresor och ving kör till portugal.

Lucca är ju väldigt fint.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...