• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Linum

Man får åka från Köpenhamn om man ska åka med Frit.till Portugal.

• Ab fab

det är bara fr CPH som det går till Portugal. Suck. jag vill att vi skall göra något men vet inte vad tyvärr

• Linum

Ta bilen och bestäm rikting på kartan och hur länge ni vill köra. Sedan är det bara att leta resmål efter det. Hamnar ni i Österrike har jag ungefär en miljon tips.

• Ab fab

Hmmm. inte du´mt alls. Nu är jag mest inne på islandshästar på nån dansk ö eller så

• FruTez

ab: Åh, va synd att de har ändrat det! När vi åkte sist 2005 så gick det att flyga till Portugal från Landvetter...

Österrike är annars väldigt fint! 2006 så tog vi bilen och lånade husvagn och åkte ner till Österrike. Sedan åkte vi vidare mot Gardasjön. Efter en vecka där åkte vi till "italienska Rivieran" Det var en väldigt väldigt bra resa!

• Bauti

Hej
    Stannade hemma idag och städade. Hade mer lust till det än tomteverkstan. Har tappat inserationen just nu. Då är det lite jobbigt att vara kreativ.

Stackars snoriga Linum *kastar över en påse vitlök*

Vi åker till Lysekil nu på torstag. Det är den närmaste semestern.
    P har tagit ledig hela januari så då skall vi till asien, vi har inte bestämt var bara. Men 4 härliga veckor så är jag nöjd med sol och god mat.

• Linum

Vinkar till bauti

Lysekil låter mysigt. Vi hade ju hoppats på en solig påsk, men det är nästan 50 cm snö hemma hos mor & far... JAG VILL HA VÅÅÅÅR! NU!

Har precis läst ut en snorbra bok. Vad ska jag göra nu då?

• Bauti

snorbra *asg*
    Lika roligt som: min naturliga utväxt hahahahah
    Du kanske skall sätta dig på balkongen och få lite sol på dig. Det är riktigt varm i solen, se bara till att sitta i lä.

• Linum

Pretty Woman på dvd kanske? Mmm, det får det blir.

• Ab fab

lite snyft kanske inte skadar.. du snörvlar ju redan

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...