• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Bauti

Jag försöker få P till att åka till USA. Men han vill inte. Jag skulle så gärna vilja åka dit, speciellt till Las Vegas.
    Tez, kan jag få åka med er om ni åker dit igen

• FruTez

bauti: När vårt hus kommer så lär maken inte vilja åka nånstans! Du och jag kan åka dit, utan karlarna! Hihi!

• Ab fab

ta med er R- han vill till NY men jag har inte riktigt råd tycker jag

• Frujj

Godkväll i tråden

Nibla: Kikade på Fass och där står att det finns endast begränsad användning av Imodium under graviditet, ska man använda det så ska man rådgöra med sin läkare först. Nåt som du bör ha med dig är Resorb vätskeersättning och en flaska handsprit, finns på apoteket! (finns som gel, perfekt för den "sölar" man inte iväg när man ska hälla den i handen) Använd handspriten när du vart på offentliga toaletter osv.. även bra att ha om man blir magsjuk.. eller bara känner sig skitig..
    Det här har jag med mig på resa även när jag inte är gravid...

• Frujj

Åh skor.. jag har väldigt få skor.. ska nog ta en tur till Skopunkten jag.. sen nästa gång vi ses får vi kika ner o se om nån lyckats köpa samma som nån annan *fniss*

• Frujj

Idag har jag pratat med det nya stället jag ska börja *glad* ska bli så kul att göra nåt annat, även om det bara är ett par månader
    En erfarenhet till!

• Frujj

Bauti: jag är oxå glad över snön! *lägger mig brevid Bauti och gör snöänglar*

Visserligen lite sent men det blir så ljust och trevligt ute!! Sen är det klart att det inte är så kul på vägarna.. men ändå.
    Inget ont som inte har nåt gott med sig eller vad man brukar säga.

• Frujj

På tal om semester som nån frågade om, vi ska åka till Gotland i augusti... kommer hem 10 dagar före beräknad dag... tur det finns sjukhus i Visby oxå

Jag ska vara ledig nästa vecka, då ska jag och stora dottern åka till Ullared (vi och resten av alla påsklovslediga familjer antagligen...) och shoppa lite!!

• Frujj

Håller med Ab fullständigt om Lush. Det luktar så man nästan kräks när man går förbi där. URK!!

Håller på o tillverkar påskkort och just nu (de ligger o torkar) är jag jättenöjd. Ska fota dem sen så ni får se

Carma: På tal om pyssel, köper du begagnade stämplar nån gång? Och i så fall var? (på nätet?)

• Carma07

Godkväll

Har precis vaknat upp ur soffan. Bm sa att det skulle ta några veckor innan järntabletterna skulle märkas. Maken och lillebror har så roligt åt när jag säger att jag är så trött och har såna koncentrationssvårigheter pga av min järnbrist (hjärnbrist) De är så lustiga.

Nibla: Har absolut inga ideér att komma med. Min redan dåliga fantasi är som bortblåst. Kul med alla skor. Skulle också behöva åka dit en sväng.

Tezz: Tror också att det kommer gå jättebra. Kul och spännande att prova något annat och plocka med sig lite mer erfarenheter.

Frujj: Jag har bara köpt begagnade stämplar en gång när jag var på en "spillbitsdag" hos en scrapbutik och de sålde ut sina gamla grejer från kurserna. Annars brukar jag köpa nytt eller så är vi ju ett gäng som träffas och då brukar vi passa på att låna av varandra. Å andra sidan köper jag nästan alla stämplar omonterade. Men prova Tradera, där ska finnas en hel del.

Har bara inte orkat göra påskkort i år. Känns lite tråkigt, men det är så det får bli i år.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...