• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Carma07

Tezz: Jag har planer på mässan.

Nibla: Igår plockade jag undan alla vinterkläder och skor. Jag kommer inte i min vinterjacka längre så det fick bli en extra tröja under vårjackan och en tur ner i källaren och hämta upp vinterskorna igen.

• Nides

Greetings mina BT-vänner?

Sitter på jobbet o tittar ut på snön. Vet inte om jag tycker det så mysigt. Nog har jag längtat efter snö men inte i Mars. Imorgon så skulle jag till Heden o hoppa över elden. Men jag tror att jag skippar det. Det är för kallt.

Helgen har varit lugn. I fredags så åkte vi ju till Malmö jag o min kompis. Jag har inte skratta så mycket på ett bra tag. Det var den perfekta blandningen av allt. Åkte runt i stan med taxi eftersom det var så billigt. Men det var inte drinkarna och nattlivet var inget vidare. Men det stoppade ju inte oss för att ha kul. Och rejält bakfulla var vi dagen efter till frukosten. Nanne Grönwall bodde på samma hotell som oss. Det var ganska komiskt, för när vi satt o åt frukost så blev det helt tyst plötsligt. Jag fattade ingenting först men sen insåg jag att alla satt o stirrade på henne. Hon är ju såå liten.

Lördagen spenderade men min älskling som var sjuk. Och igår var vi hos mamma o åt middag o tittade på Stardust. Riktigt gullig film.

Linum: Krya på dig.

Semester i år blir v29-32 vad vi ska göra har vi itne bestämt ännu.

• Ab fab

-stödstrumpor skall man alltid ha när man flyger. Gravid eller inte. Jättebra!

-Frankfurt. Flyger dit ett par gånger per år

-Nibla. Nähä... förträngt rejält att du skulle resa bort *håller för öronen o nynnar högt*

-hämtade min nya vinterkappa igår. Himla bra tajming*s*

• FruTez

Carma: Vill du ha pysselmässesällskap?

Linum: Tråkigt att du är sjuk, men kul för oss som får ta del av dig här idag!

Nibla: Va sexigt det låter med stödstrumpor! Hihi! Jag är inte alls avis på er resa till varmare trakter... inte ett dugg! *ljuger mig blå*

Nides: Åka runt i taxi, lite 6theCity!

• FruTez

Ab: Va är det för stad, va kan man göra där?

• Ab fab

6 par.. du är ju värre än vad jag någonsin varit :-9

Frankfurt... stor flygplats, månaga banker o försäkringsbolag. Bor utanför i bad Homburg

• Nides

6 par skor??
    Härligt... älskar skor. Har önskat mig bara skor till min födelsedag..

• Nibla

Jag var på Skopunkten och de hade "köp 3, betala för 2". Hittade först tre par som passade och jag tyckte om. Har ju som bekant svårt att hitta skor så när nåt passar är det rena julafton för mig. När jag betalat hittade jag tre par till på vägen ut.
    N var med och han är JÄTTEbra att shoppa med. Han säger saker som: "Men om de passar så köp dom!" "Det är väl bara att slå till". Han tom går omkring i affären och plockar fram skor till mig.
    Det var fem par lågskor och ett par med klack. Nu är jag "all set" för både Malaysia och sommaren! *jublar*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...