• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Hihi! Det kom in en lastbilschaffis. Han hade ljusblå jeans, ljusblå jeansskjorta och cowboyhatt! Säger bara *Yiiiiihaaa!!*

• Nibla

Halleluja!!! Såg du om han hade ett fett spänne på bältet? *fniss*

FruTez skrev 2008-03-14 15:58:25 följande:
    Hihi! Det kom in en lastbilschaffis. Han hade ljusblå jeans, ljusblå jeansskjorta och cowboyhatt! Säger bara *Yiiiiihaaa!!*
  • FruTez

Nibla: Åh, det såg jag faktiskt inte, men jag skulle inte bli förvånad! Haha!

Strax dags för hemgång! Ha det så gott alla festprissor och prinsessor!

"Cowabonga!"

• Nibla

Cowabonga! Är inte det från "Om en pojke"? Haha!

• FruTez

Nibla: Kunde inte komma på nått annat! Titta vad jag hittade om det: sv.wikipedia.org/wiki/Cowabunga Ett sista litet tillägg. Han gick förbi här nyss och tro det eller ej, han hade faktiskt ett fett spänne på bältet! Hahaha! Pricken över iet... han är inte amerikan han är tydligen fransman!?!?! Hahahha!

Nu smiter jag! KRAM!

• Frujj

Bauti: Perfekt! Då kan du styra o hålla reda på "dom där stora vita lakanen som hänger i dom där stora stolparna mitt i båten" (haha) så ligger vi andra o solar )

Nä skämt åtsidå vad kul det hade vart att ta en segeltur med de som är sugna på att hänga på!! *längtar till sommaren*

Vi förlovade oss på en av våra små segelturer.. hade packat ner romantisk picknick och stack iväg med båten.. tyvärr var det sviiiinkallt och när vi kom fram till målet.. marstrand.. så slutade det med att vi satt kvar nere i båten (hade tänkt gå upp på en romantisk klippa, äta picknicken och romantiskt byta ringar...)käkade fort som sjutton och åkte hem och gjorde ring-grejen hemma i soffan *fnisss*

Maten var god iaf Och solen sken men kallt var det!!

• Ab fab

Ohh segeltur. Fantastiskt mysigt. Tyvärr är mina seglingskunskaper begränsade till jolle. Men ett par säsonger på Marstrand kan väl kvalificera mig som bryggseglare

Frujj- hoppas det är lugnare hemma idag...

Igår var det TURmässa. Vin o mingel o trötta fötter, Sen såg vi enpjäs på stadsteatern men gick faktiskt i pausen. Han som skrivit o regisserat har gjort en av mina favvofilmer (Björn Runge "OM jag vänder mig om") men det här var för jäkla dumt. Blev ett glas på Park istället.

• FruTez

Halloj!

Sitter på jobbet. Maken skulle fixa med svärfars bil. Byta någon länkarmsbussning och det kan tydligen ta mellan 5-6 timmar att göra. Jag tackade nej till en trevlig pysseldag för att jag skulle plugga. När makens klocka ringde vid 9 kände jag att det är nog bäst att jag följer med honom till jobbet och pluggar här. Hemma finns det ju så himla många saker som kan distrahera mig! Hehe!

Hepp... då är det dags att sätta igång!

Hoppas ni får en trevlig lördag!

• FruTez

PS: Frujj: Mina seglingskunskaper är begränsade till Stenabåtarna och Marstrandsfärjan! Hahaha!

• Bauti

Hej

Tez. Som fd matros på Marstrandsfärgan är jag lite orolig just på dina SEGELkunskaper

Idag bär det av på 40 årsfest. Det blir nog en rellativt lugn dag känns det som. Linus (hunden) skall göras fin för kalas.

Kram så länge

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...