• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Nibla: Inte bara jag som är glad idag då! Hihi! Fast du är nog lite extra glad eftersom du ska ut och resa också

• Nides

Hej hej

Igår blev det nya gardiner på Bolagret (svartvita), en sån behållare för diskmedel i vit och ett vas till diskborsten i svart. De är från cult design. Sen blev det svart servetthållare ifrån lagerhause, osv osv...

Yeaj snart ska jag hem o njuta av min ledighet.

• Ab fab

Fick jättesött påskägg av en väninna igår. Ett i silvrig metall.

Stan är otroligt vacker idag. Älven så där underbart blå

• Nides

Nibla, Lite avundsjuk av att du ska till sol o värme. Ha det så jäkla underbart!!!

• Nides

Tezz: jag är oxå sådär pirrig glad idag!

vill till stan sätta mig på ett fik o njuta av solen och läsa min bok. Det är så bra!!!

Var det nån mer som hade läst "flyga drake"??

• Carma07

Nides: Vad kul med nya grejer till hemmet. Det är verkligen mysigt och komma hem då. Vi städade huset häromdagen och njuter bara av det.

Nibla: Låter som en toppendag!!

• Nides

Det är kanske sockerruset som har gjort mig glad oxå. Jag menar hur ofta börjar man käka godis redan vid halv nio på morgonen!!!

• Nides

Åh jag vill göra om allt hemma. Men lite i taget.

Läste min lönespec nu Hade glömt att jag var sjuk förra månaden. Usch! Det blir inte så mycket shopping som jag hade hoppats på.

• Ab fab

Älskar Flyga drake- läste den på semestern i höstas och blev helt uppslukad. Underbar bok. Läskig o vacker o spännande

• FruTez

Nides: Jag har också ätit lite godis idag! hihi! Det hör till påsken!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...