• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

frujj: Du nar mail tebax!

Nibla: Hoppas bröllopsfesten gick bra och att klänningen höll! Ha en riktigt underbar resa!

Glad påsk allesammans!

• Frujj

Halloj!
    Har just pratat med en kompis i telefon och blivit tillfrågad om att vara tärna på deras bröllop i höst! Så glad!!! Hon och hennes kille har varit tillsammans i 12 år och det var jag som puffade ihop dem så det känns extra kul att det äntligen blir bröllop!! Bröllopet är planerat till ca 2 v efter bebis är beräknad så vi får väl se hur det går, datum var inte stenhårt spikat så hon skulle kanske ändra, men vi får väl se! Kul och glad är jag!

• FruTez

frujj: Åh, va roligt för dig! Ett bröllop till! Själv är det torka på bröllopsfronten bland mina vänner...

Hoppas ni har en trevlig påskhelg!

Nu ska jag forts. och plugga. Nästa vecka är det nämligen examensdags! *pirr*

• Ab fab

Hej mina små snögubbar.

Hoppas påsken varit bra för er. Jag har haft en bra helg. Quiz men vi vann inte... Påskmiddag med grannar. Mycket champagne o god mat på påskafton. Vi var i Alingsås, tittade på påskparad och fikade. Kallt så in i bänken. Mysig brunch i söndags. O så har jag lagt golv! Hur mallig som helst för det. Igår hjälpte vi goda vänner med deras utbyggnad. Jag la klickgolv o det blev så snyggt. Satte upp lister och skruvade ner våningssäng. o s¨lagade jag ratattouille med smågrabbarna.

Carma- tack för det fantastiska kortet. helt underbart. Visat det för alla!

Förresten. Skulle ni sälja gatsten? Vi vill gärna köpta 1,5-2 kvadratmeter i så fall.

Veckan ser bra ut. idag är det lunch på Hällsnäs, träning. I morogn skall vi hämta proslinet som vi målade. Mina dalahästar ser ut som de rökt på men det skall bli spännande

• Carma07

Godmorgon

Underbart vinterväder även om jag egentligen ville ha vår. Men jag älskar sånt här väder. Det är så mysigt. (Lite mysigt även om det är i mars)

Frujj: Kul med ännu ett bröllop. Du börjar bli en riktig veteran.

Ab: Tack så mycket. Kul att du tyckte om det. Om frågan om gatstenar vad ställd till mig så har vi pratat om att försöka sälja av en del av dem.

Påsken har varit jättelugn. Vila, massa pyssel, påsklunch hos faster och ännu mer slappa hemma. Känns otroligt skönt att ha vilat en hel del.

• Ab fab

Carma- ja den förvirrade gatstensfrågan var ställd til er R pratade med J om det tydligen... Vilka samtalsämnen de har*s*

Frujj- hittade du något på Nääs fabriker?

• Frujj

Godmorgon eller godförmiddag, beroende på hur man ser det
    Har oxå haft en lung påsk. Ganska skönt men den försvann lika fort för det. Igår var vi hos vänner och åkte pulka, W tyckte det var jättekul - finns lite bilder och filmsnutt i min blogg

Ab: Det ska öppnas nåt som ska heta Skönhetsfabriken på Nääs i augusti, så det är nog lite för sent för våra idéer, tyvärr. Annars stod det på deras halvfärdiga hemsida att det var en bra grej för möhippor. Funderade på att lägga den i samband med potätafestivalen men den är ju lite tidigt när bröllopet ska vara i sept.. Ja vi får väl se hur det blir. Finns inte så mycket att göra på en hippa i Asås annars... spanade lite igår och hittade inte ens en relaxpool

• Frujj

Imorgon ska jag på UL!! Kul!!!

Sen hade jag planer på att stoppa in de båda barnen i bilen och åka till Ullared, men med tanke på vädret så skjuter jag nog på de planerna....

Dags för en pulkatur!!!

• Ab fab

vid Nääs finns ju Uddenpool. Kan det vara något? Eller så kan ni få låna vårt badrum

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...