• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nides

Tezz: vi få fixa det snart då!!!

Nu ska iväg o handla mat inför kvällen.
    Yeaj.

Puss & Kram

• Frujj

Ab: jag gillar inte att gå o träna i vanliga fall. Lider av ständig tidsbrist, ständig icke-inspiration och tappar motivationen efter två ggr.. Fast nu när jag ökat 4,5 kg på en månad så känner jag att jag måste tvinga mig...
    Undra om det finns nåt bra på vattenpalatset?? Helt fel håll för mig men på rätt väg hem från jobbet vissa dagar i veckan iallafall.

• Frujj

Den unge företagsamme herr W har just upptäckt vad ett påskägg innehåller. Dessutom har han kommit på att man kan ta en pall, flytta den från sin plats, dra den fram till bänken där det ligger ett påskägg eller två.. Sen ställer man sig på pallen, drar lite i grejorna som ligger där och vips har man ett påskägg fullt med godis i händerna!!

Får man sen bara pillat upp det kan man säga *mmmmm* med munnen full av godsaker...

Jaha...tanken var ju inte att W skulle upptäcka vad godis var riktigt så här tidigt...

• Ab fab

torsdagar har de gravidvattengympa på vattenpalatset. kollade deras hemsida

• Frujj

Jaså?? Jag letar som en galning men hittar ingenting, tycker deras hemsida är grymt "klottrig"

• Bauti

Frujj
    Tur att det går åt rätt håll för lille W.

• Frujj

Men tack för tipset

Jösses vad det snöar ute!! Var just ute med kameran o håller på o uppdaterar bloggen... snö i massor!!!

• Carma07

Tez: Har inte bestämt ännu vilken dag som är bäst för mig ang mässan. Men blir det söndag går jag gärna dit med er.

Nides: Det är vårat favoritvin också. Vi hade egentligen sett ut ett annat, men det fanns inte inne så då körde vi ett beprövat som iaf vi båda tycker om.

Frujj: Tränar tyvärr ingenting men borde. Kommer inte ens ut på promenader. Funderar också på att leta upp något. Vi kanske kan se om vi hittar något som passar oss båda så blir det lite roligare. Gravidvattengympa kanske kan vara något. Har även funderat på gravidyoga om det finns någonstans. Har gått upp 7-8 kg och är halvvägs. Går man upp i samma takt hela vägen är det ok, men vill inte gärna rasa iväg jättemycket mer än vad själva graviditeten väger.

• Ab fab

välj vattenpalatset.nu. Sen klickar du i menyen på vänstersidan på vattengymnastik. det kommer en ruta lite till höger. välj för tider. scrolla ner som kommer infon

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...