• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Förresten, nån som visste när Addiz och Nibla e tebax i landet igen?

• FruTez

Hmm... jag håller monolog igen!

Nån som vet hur man skriver pengar i en offert?

Tex. 81 tusen

Skriver man: 81,000 eller 81.000 eller 81 000?

182 510?

Alltså 182 tusen 510 kr. ??

• Frujj

Idag har vi varit på UL
    Fick se de flesta delar av den lill*, kikade för o se om jag såg "något" men jösses vad svårt det är att se! Antar att Bm som gjorde undersökningen såg både det ena och det andra men jag vill inte veta... än!!

• Frujj

Oj läste ditt inlägg lite noggrannare Tez, man skriver nog inte 81 tkr i en offert utan hela beloppet 81000 kr. Så är det inget fiffel och båg bakom det.
    Tror jag iaf, jag är inget proffs!

Var ute i den vykortsvackra vintern förut ohc åkte pulka, underbart!! Det är så vackert och jag blir så glad

Satt just och funderade på om det var läge att åka till Ullared imorgon, men då började snön vräka ner igen. Har ingen lust att ge mig ut på de där krokiga småvägarna om det ska vräka ner snö.

När kommer våren?? (fast jag gillar snön oxå, det är som ett lyckopiller för oss som inte gillar mörker... )

• FruTez

Hej Frujj!

Har kikat runt lite på nätet och hittade även 81,000.00 kr hehe! Får se vad som blir snyggast, det står nämligen inte i några papper vad som gäller! Håller ju på att sammanställa det det stora projektet... det är kul, men väldigt pilligt!

Infon finns överallt i miljarder papper. Hittade just nu en liten notis om att alla prisuppgifter ska vara högerställda! Ops! Det märkte jag inte innan, för de står inte i de andra instruktionerna! Hehe!

Jag håller med om att det är fint med snö!

Kul förresten att se den lill`*e!

• Frujj

Tänkte se om jag kunde scanna in bilden och lägga ut den på bloggen..

Hmm är det för tidigt att köpa en syskon vagn nu? Hittade en kanonfin på blocket...

• Ab fab

vi skriver alltid 81,000.00. jag tror det är det internationella sättet att skriva på

tezz- har ni inga offertmallar på ditt företag? Låna en sådan i så fall. Annars kan jag fråga runt om det är någon som har

Frujj- nice o vinka till korven. Vinkade den tillbaka. Förresten har stora E lugnat ner sig?

• Frujj

Korven vinkade till oss, låg först i babysovposition (med armarna över huvudet) sen låg den i "starta ett 100-m lopp-position" (ett ben före det andra, såg ut som om h*n skulle springa iväg sen så låg h*n med benen i kors och softade

Stora E har väl lugnat sig litegrann, så länge man inte nämner nåt om kommande grejor så säger hon inget, men igår kom hon hem från pappa och hade ett utbrott här.. då kommer det fram att hon oroar sig för vilket rum bebisen ska bo i... så det är "småsaker" som blir enorma i hennes värld...

• Ab fab

ni får väl plats i huset även med fem personer?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...