• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Tez: Nä jag tror inte huvudvärken är bullrelaterad. Jag har ju mkt h-värk i vanliga fall oxå men nu är det extreeeeemt och jag blir snart galen. Ringde min bm förut som skulle prata med läkaren som ev skulle skicka hem nåt "hjälpande".

Nu ska jag oxå göra lite nytta... ha en skön kväll!!

kram!

• FruTez

fruj: Min pappa har testat akupunktur mot värk, men det var inte huvudvärk. Kommer inte ihåg var det var nu, men det hjälpte honom iaf! Hoppas det hjälper dig!

Ha det så trevligt ikväll mina damer! *vinkar*

• Carma07

Godkväll

Frujj: Tack för påminnelsen ang programmet. Vi valde dock att kolla på nån av repriserna som går i helgen. Vi följer ju Lost här hemma.

Tezz: Tror att både Nibla och Addiz kommer hem i början av april.

Det var väldigt vad det verkar ha snöat i Göteborg. Här har det börjat töa.

Ang spa så glömde jag ju kommentera det sist. Tycker det låter jättemysigt och vill gärna göra något sådant, men det hänger lite på pengarna när det blir dags.

Loggade in på skatteverket i morse för att kolla vår skatt. Glada besked och tur är väl det. Misstänker nämligen att föräldrapenningen sedan inte är det så vi behöver lite att dryga ut med.

Lite snabba rader från mig på onsdagskvällen.

• FruTez

Hej!!

Idag är det strålande sol igen! Gott, önskar bara att man kunde vara lite ledig så man kunde få ta del av solstrålarna!

Carma: Har du bestämt dig för om du ska gå på pysselmässan på lördag eller söndag?

• Bauti

God morgon

Idag kommer Linda (tärnan) hem efter 6 månader i9 asien. Skall upp till landvetter och möta henne. Otroligt hur man kan sakna någon så.

Jag hänger gärna med på spa, men som Carma sa så beror det lite på ekonomin. Måste börja spara till utbildningen och allt annat som det innebär att starta eget.

P och jag skall dra ner tapeterna idag. Kul när man får föstöra en ful tapet
    Men sedan kommer den nya SNYGGA upp

Tjing så länge

• Ab fab

Tjingeling snyggingar

`Vilken morgon. 8 minsugrader o gnistrande snö. I år blir det att julen räcker fram till påska, i år blir det väl jul fram till midsommar

Vi hämtade porslinet från målningen igår. Det blev kanonsnyggt. Vi måste verkligen gå dit. Min rosa mugg är mycket finare än vad jag kunde tänka mig.

Idag har jag köpt svensk damtidning. för första gången i mitt liv. vårt ressällskap från höstresan är med. skickar på mejlet - det blir så krångligt att beskriva

• Nides

Goddagens.

Hej Abbe, nu är jag också här.

Har bara hunnit in läst inläggen under dagarna. Tack för era gratulationer. Ja nu är man gammal och grå. Hahhaha fast jag har aldrig mått bättre. Jag är ungefär där jag vill var i livet när jag fyllde 31eller 25..
    Jag är gift med världens bästa J, har ett bra jobb. Alla mina nära o kära mår bra och vid god hälsa. Vad mer kan man önska sig. OK då, fred på jorden men det tror jag inte ens Gud kan fixa vid det laget!

Nog med sånt, Solen skiner. Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah

Till helgen ska några vänner komma på lite mingel. Tänkte bjuda på Chapell Hill (mouserad) men vet inte vad vi ska äta. Tänkte på lite små plock. Bruchetta och lite små pajer men även en god pasta sallad. Har ni några goda recept eller andra idder på vad man kan bjuda på??

• Ab fab

hej guapa
    en av mina favoriter är att man gör en pannkakssmet men kryddar den med hackade örter. Sen fyller man pannkakan med färskost med pepparrotssmak samt rökt lax. Rullar ihop i skär bitar av. mums

• Nides

Mums... Tack Ab.
    FAst jag få ta något annat än rökt lax.. klarar inte av det riktigt.
    Kalkon kanske?

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...