• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Tezz det kostar 550 kr och då ingår nån slags spafika efteråt.
    För mig känns det lite som om det var lerinpackningen som var grejen.. men relax i all ära, jag ska maila runt och kolla läget vad alla känner för! Sen är ju inte Nibla och Addis här just nu men de är väl snart hemma. Vore kul om de var med oxå ju!

• Ab fab

jag är nog inne på lerinpackningen med. har ju bastu hemma o bubbelpool på gymet så jag är väl lite bortskämd.-)

Skall på Smögens havsbad i maj. ser verkligen fram emot det

• FruTez

Frujj: Maila du runt, det är säkert många som är intresserade! Det verkar ju vara ett spa-vant gäng det här!

• FruTez

Nu snöar det igen!

Märks det att jag inte är speciellt pluggsugen just nu? *hihi!*

*gör en snöboll och kastar på Abbe*

• Ab fab

´*duckar snabbt som sjutton o sätter en morot i min snögubbe*

• FruTez

*slänger mig i en snödriva och gör en snöängel*

• FruTez

*kramar en riktigt mjuk och fin snöboll och kastar mott Frujj på andra sidan motorvägen*

• Frujj

*plaff* blev helt däckad av den snöbollen!

Fastnade i telefon och nu är det dags att laga mat!

Nån här som provat akutpunktur mot huvudvärk?? Jag var ju hos en migränläkare för ett tag sen o han har en sjukgymnast kopplad till sig som han förelsog jag skulle uppsöka pga min migrän. Gjorde inte det då men har funderat på det nu när jag har haft konstant huvudvärk i en evighet.. (3-4 v)

• Ab fab

tjingeling på er. Nu skall jag dra mig ut på stan. Man får ju passa på medans det inte snöar. Läste att nästa vecka skall det bli vår igen.

Gjort lite nytta på jobbet idag. Det känns bra. Nu skall jag shoppa lite innan det blir fika med vänninorna

Syns i morgon

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...