• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Carma: Går gärna på nåt ihop om det finns nåt som passar. Jag kommer ju att köra förbi Lerum 2-3 dagar i veckan from nästa vecka så finns det nåt där så vore det ju bra! Ska spana mer ikväll

Tack Ab för tipset!
    Fattar inte att företagen inte gör mer reklam för sånt, det gym som ligger närmanst mig här som numera har förvandlats till spa, (St Jörgen) la ner sina vänta barn och mammagympagrejor pga för dåligt underlag!! Inte konstigt, folk vet ju inte att de har!

På tal om St Jörgen spa så när jag spanade på deras hemsida häromdan så såg jag att de hade "grupp"spabehandlingar. Tex så kunde man vara 10 pers o få lerinpackning.. tyckte det lät jättekul!! Hihi tänk vilket fniss, kostade visserligen en del men kanske nån som lockar??

• Ab fab

såg hemsidan på st jörgen. wow så snyggt

• Bauti

Vi skall till P bror idag på födelsedagsmiddag. Svärfar kommer och hämtar oss. Frågan är om man skall ta med tandborsten ifall man inte kommer hem ikväll. Med dena takten på snön så lär det bli 1 meter djupt.

• FruTez

carma: Vi kan ju se hur det ser ut senare i veckan och isåfall slå våra shoppingpåsar ihop!

hihihoho! Idag är jag såååå flummig! Det har varit supermycket att göra på jobbet och så har jag det här med plugget hängande över mig... Är lite trött i knoppen! hihi! Känner INTE för att forts. plugga hemma sen... vill krypa upp i soffan, titta på inspelat Greys anatomy och äta våfflor! Det är ju våffeldagen idag! Gott!

Catti: kul sida!

• Frujj

hehe ja det var t o m trögt att åka pulka!! Jag åkte bakom W i hans pulka nerför en liten backe hör utanför.. kändes som elefanten o myran i en blå pulka.. hahaha

• Bauti

Hihihi, så ligger man som en kåldolme sen

• Frujj

Hehe ja varför inte Kaviar i ansiktet och choklad på krppen... hehhe

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...