• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Carma07

Frujj: Åh, vad sugen jag blir på att baka en god kaka. *mums* Men nu tänkte jag ge mig ut på en promenad innan jag säckar ihop helt. Känner nu att jag börjar bli trött. Man orkar lite mer när man gör något roligt.

• FruTez

Ja, glad påsk då alla glada häxor!

*swoschar iväg mot blåkulla*

Påskpussar till alla!

• Nibla

Hej hej!

Har varit iväg och köpt ett stort påskägg till N. Han blev både glad och ledsen. Glad för att jag tänkt på honom och ledsen för att han inte hade köpt nåt till mig. Nu precis kom han hem från ICA där han handlat två Calippo till mig, dock inte inslaget i ett påskägg. Blev lika glad för det!

Har storstädat hela huset, plockat undan ALLA verktyg sen köksrenoveringen och ställt iordning matsalsmöblerna. Skööööönt!
    Medan vi är på semester kommer kaklaren och kaklar så det är klart när vi kommer hem. Smidigt!

Nu ska vi vräka oss i sofforna och kolla på film.

GLAD PÅSK!!!!!!!!!!!!!!

• Linum

Glad påsk på er!

Nibla: Sola lite åt mig också.

Alla bullbagare: Må väl!

Alla andra: Må väl ni med!

• Ab fab

Hej - hoppas natten var bra på kullen

trevlig resa Nibla- fortfarande lika avis

till er andra önskar jag en lugn långfredag. Vi har sysslat med hemvård, behandlat skinnsoffor, tvättat täcken o annat skoj. Nu väntar lunch, promenad, middagssovning o sen middag med grannar ikväll

• Carma07

Ab: Låter som en mysig långfredag.

Vi ska också snart trycka i oss lite lunch. Sedan är det fortsatt pysseldag idag. Får passa på medan man har inspiration.

Igår kväll var jag jättetrött och kröp ner i sängen redan 20.30. Det var väldigt skönt och behövligt måste jag säga.

• Nibla

Hej hopp i snön!!

Vilket busväder! Vi har varit och lämnat våra kissekatter hos N's farmor och farfar som ska vara kattvakter. Känns konstigt att inte träffa dem på så länge. Man fäster sig onekligen vid de små liven.

Har precis provat stassen inför kvällens bröllopsfest. En gammal blåsa från nyåret från förra året. N fick hjälpa mig med dragkedjan..... Den är jättetajt, så jag får sitta rak i ryggen hela kvällen och hålla andan. Tur att festen är nära hemmet så jag kan åka hem och byta om den skulle spricka. Hahah! Det är en svart klänning....skiter i att man egentligen inte ska ha svart på bröllop. Jag är gravid så jag får ta det som fortfarande passar! Hahah! Får liva upp den med en färgglad sjal istället.

Snart ska vi sätta i oss korv med bröd! Gott!
    KRam på er!

• Ab fab

Skall inte Leif bo ho smig ... det trodde jag

• Frujj

Glad Påsk!

Tezz: Du har mail!

Alla andra: Jag har uppdaterat min blogg med massa härliga vinterbilder...
    Får väl önska alla en god jul istället för en glad påsk.. hehe

Nibla: Ha en underbar resa!!!

• Frujj

hmmm va skumt!!
    Den där räknaren på bloggen säger att jag har haft 256 träffar, bara idag??!??
    Skumt, det är ju fler än jag haft på flera månader ju.. nåt måste vara fel???

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...