• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Ab fab

Klart man måste överdosera på godis i helgen. R köpte choklad i Bryssel igår. den skall nog provsmakas snart

• Ab fab

Tjingeling. nu skall jag slåss på ICA vid silldisken

Vi syns väl i kväll på kvastarna antar jag *mooohhaaaa*

• Frujj

Swoooohsshhhh!! *susar förbi på min kvast (lite tidigt) och önskar er alla en GLAD PÅSK!!!

Ha en jätteskön ledighet och ät mycket godis! (säger dietisten haha)

Lycka till vid silldisken, jag svängde just förbi toget här hemma på vägen hem och såg kön till fiskaffären... den var enorm!! Har aldrig sett så mycket folk där förr...

Kram på er!

• Frujj

Nibla: Ha en underbar resa, ta gärna med dig lite sol och värme hem sen (kasta ut en lasso från planet ) så vi får lite vår här....

• Carma07

Kanske dags att damma av kvasten. Passar på att också önska er alla en GLAD PÅSK. Medans ni finns kvar på tråden.

Jag har hittat en cybercrop på Scrappiz med massa pysselutmaningar och är redan inne på mitt andra kort. Känns kul att ha fått tillbaka inspirationen.

• FruTez

Hihihohohahahaha! *swisch swosch* Flyger förbi lite snabbt!

Carma: Va är en cybercrop`?

• Frujj

Bauti: Läste din blogg, du får skicka din gubbe på konsultation till mig om han påstår näringsbrist igen

• Frujj

Nu ska jag baka kladdkaka och göra laxrullar med pepparotsfyllning *smask*
    Trist nog får jag ju inte äta laxrullarna men kan ju inbilla mig hur de smakar... *gottigottgott*

• FruTez

frujj: Får man inte äta lax när man bakar bullar?
    Lax och pepparrot är verkligen en bra kombination! Tänkte maila en sak, går det med den adressen med en 1:a i?

• Frujj

Hmm, har just konstaterat att vi antagligen behöver köpa en dubbelvagn när liten kommer... så jag har spanat lite på blocket. Hittade en annons där en skriver att hon säljer en ny sådan vagn, endast använd 20 min pga att de hade upptäckt att stora syskonet inte ville åka vagn längre. Men hallå?? 20 minuter?? Lägger man så mycket pengar på en vagn för att sen sälja den efter 20 minuter?? Låter skumt tycker jag, vad säger ni??

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...