• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Jag ändrar min Europafråga (ja, det ska tydlgien stavas med stor bokstav) tidigare till att fråga iaf företagsnamn ska skrivas med stor bokstav?

• Frujj

*Skratt*
    Nu har ni mail

Tezz: Jag kan verkligen rekommendera henne, du fattar vad jag menar när du läser mailet.. bara man kan lite tyska

• Frujj

Menar du om man skriver Volvo eller volvo?? Nä gäller det namnet på ett företag skriver man väl STOR bokstav. Volvo, Saab, Ericsson, Göteborgs Stad,

• Frujj

My gaaaaaaaaaaaad vad jag är trött på att alltid ha huvudvärk. Idag är nog 14e dagen eller nåt.. vad gör man???

Det ska tydligen bli värsta snökaoset ikväll säger dom som vet, men det brukar ju bli tvärtom Undra om dom skriver så för att skrämma upp alla som ska ut o köra i helgen?

• FruTez

Frujj: Hahaha! Skrattade gott när jag läste ditt mail! Hahaha! Kom att tänkta på att när jag var yngre så hände det faktiskt att killar sa att jag påminde om prinsessan Victoria! Hahaha! Hela kungafamiljen inblandad!

• Carma07

Frujj: Vagnen var fin. Har hon kvar alla garantipapper så är det väl bra. Det blir iaf något billigare mot att köpa en ny.

Tezz: Det finns i forumet i gruppen "Swappar, utmaningar och tävlingar". Där har cybercrop en egen tråd. Alla utmaningarna och tävlingarna ligger klistrade i egna trådar.

• Frujj

Nybakad kladdkaka luktar väldigt gott

*läskas*

• Frujj

Carma: En sak som gör mig fundersam bara, är att såna vagnar går som smör på blocket i vanliga fall, en halvtimma efter att de hamnat där är de sålda.. o den här har legat där sen 16 mars..
    Fast kanske värt att ringa ändå

• FruTez

Frujj: Nånting verkar skumt...

Dags för lunch! Önskar jag kunde få lite Frujjkladdkaka till efterrätt!

• Frujj

puffar över lite kladdkakedoft till Tezz

Förresten, häromdan när jag stod i bilkö så var det en bil som åkte förbi som hade reg nr TEZ.. haha då tänkte jag på dig

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...