• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Frujj: Låter mycket skumt! Jag menar, och då säger jag detta utan att ens ha egna barn, vilken förälder kan lära en unge att sitta i en vagn bara efter en kort stund?

• Frujj

Ja och under de 20 minutrarna så kanske barnet var på dåligt humör.

Nä man ska inte äta rökt el gravad lax pga risken för bacillusker.. som tex listeria. Får man det så kan det orsaka missfall, är nog väldigt ovanligt men det är inte värt risken!

Ja maila till adressen med en 1a i

• Carma07

Frujj: Tycker också det låter konstig. Vem ger upp att försöka efter 20 min?

Tezz: Har aldrig varit med i en cybercrop förut och vet inte om jag kan förklara rätt. Men den brukar pågå under kanske två dagar och då finns det massor av utmaningar och tävlingar man kan vara med i i både att göra kort och scrappa. Sedan får deltagarna rösta vem som vinner och så finns det sponsrande företag så man kan vinna varor eller presentkort. Jag kommer inte vara aktiv och ladda upp några bilder, men kul att försöka hänga med och prova.

• Frujj

Dom borde ju ha kvittot kvar på vagnen tycker man.. för garantin ska ju gälla än
    kanske skulle ringa på den bara för nyfikenhets skull

• Carma07

Frujj: Är det bra pris på vagnen?

Tezz: Ja, det är på scrappiz.

• FruTez

Carma: Loggade in och kikade runt lite, men kunde inte hitta. Blev lite nyfiken bara!

• FruTez

hmm... stavar man Europa med stort E i en mening? *hjälp!*

• Frujj

Carma: Priset är väl sådär.. är vagnen helt ny som hon skriver så är det väl ok om dom har kvar garantier o sånt.. men syskonvagnar är dyra i vilket fall...

www.blocket.se/vi/15578708.htm

• FruTez

Frujj: "Tycker den verkar väldigt skön och smidig att köra." Tycker? Har hon inte provkört den i 20 minuter? Hahahaha!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...