• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Bauti

Vinkar hej då till er som är kvar.
    Skall ner och ta på mig pälsen och en STOR hatt. Får inte förstöra frillan nu innan kalaset

*vink vink*

• Ab fab

vinkar med. skall kura en halvtimma till på kontoret innan det blir snöpulsning

• Linum

Det är väl ingen kvar här...

Grattis Nides!

Jag trodde att M skämtade med mig aprilo när han sa att det snöade i Göteborg... I Borås vara det nämligen sol!!! Snön började i Landvetter...

Snörik påsk annars. Vi höll på att inte komma hem till Dalsland eftersom det snöade och blåste så mycket där. Mina päron bor ju ute i bushen, så vi var ganska glada när vi den sista biten såg snöslungan

Påskpuss på er!

• Carma07

GRATTIS NIDES!!! Såg det igår när jag var på Facebook och skickade lite roliga grejer till dig, men hade glömt av det alldeles när vi snattrade här förut idag. Hoppas du får en bra födelsedag!!

Undrar just om det var den snön som vi fick i morse här som ni har haft i Göteborg på eftermiddagen. Här har det inte snöat något mer efter det.

Tror jag kände bebisen buffla runt för första gången. Jag kände att det började dunka på min urinblåsa och det brukar det ju inte göra annars.

• Frujj

Åh vad mysigt Carma!! Så gött när man känner lite "hälsningar" därifrån!

Pratade med en kompis i Falkenberg idag och där sken oxå solen!! Var tvungen att ta fotobevis och maila honom så han fick se oredan i vädret här uppe...

• Bauti

Hej
    Hemma igen efter en super middag med & goda viner.

Carma: kul att knodden hörde av sig

• Ab fab

Mornings
    Så roligt Carma. Men du kan väl lära mosmonstret att inte sparka på sin ömma moderns urinblåsa. Det låter inte så vidare artigt Vinka till baka.

jag bor i ett jäkla julkort. Snö, kallt, rosafärgad himmel på morgonen. Rådjur i trädgården och knastrande steg.

Träningsvärk så in i bomben. Körde body balance igår. det var längesen och rumpmusklerna var tydligen ovanligt korta ...

idag skall vi hämta porslinet vi målade. Det skall bli spännande att se

• FruTez

Morsning!

Carma: Åh, så spännande att känna lite magbuff!

Ab: Trevligt att bo i ett julkort!

Idag blir det åter jobb och plugg och alldelels för lite BT!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...