• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Tezz: Det var nån karaeokebattle... Linda som sjunger så bra.. NOT hehe

• FruTez

Åh, hihi! Men den går väl i repris? Eller det kanske var reprisen som gick nu. Har nämligen för mig att de brukar köra luringen två ggr. under morgonen...

Nides: Du har mail!

• Frujj

Jo den går säkert i repris.
    Lillman mår bra idag, (*peppar peppar*) lämnade honom på dagis imorse så nu försöker jag göra lite nytta... ska strax åka iväg till jobbet måste bara fixa lite med papper o sånt innan.

Inatt ramlade han ur sängen med dunder o brak men han vaknade lika glad imorse för det... han sover ju i vanliga fall i spjälsäng men igår så sov han hos mig, och N är ju inte hemma så det var fritt fall på ena sidan sängen

Ja... är det inte det ena så är det det andra...

• FruTez

frujj: Oj! Va läbbigt! Tur att han inte slog sig!

• Nides

OMG, jag har sån huvudvärk så jag tror att jag dör snart. Känner mig febrig och hostar. Jag tror att jag är sjuk.

Tezz: du har mail.

Frujj: Härligt att han mår bättre den lilla sötnosen.

• Frujj

Usch då Nides, inte bli sjuk så här lagom till helgen

*kastar citroner ohc vitlök åt Nides håll*

• FruTez

Nides: Du har svar! Krya på dig!!! Det är en order!

Frujj: Rensar du ditt skafferi idag? *fniss* Du kom med frallor till mig och nu kastar du citroner och vitlök på Nides!

• Frujj

*skratt*

jaja jag kommer med färska grejor

• Frujj

Varför ska allting vara så struligt? Får själv hålla på och jaga lönetanter, chefer och annat för att få dem att dra av mina VAB-dagar. Man vill ju inte ha FK i hälarna så det gäller ju att se till att det blir gjort.. *suck* Har suttit här i 2 tim nu och bara hållt på med det. Jaja..

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...