• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Ab. Vilken bra idé! Det ska jag göra, tack! *puss*

Addiz: Du har strax mail!

• FruTez

Det är ju ont om bra jobb juh... *suck*

*letar vidare*

• FruTez

Nähmen se vad trevligt! Det regnar igen! Så ovanligt!

• Bauti

Savadi ca!
    Eller hej pa svenska.

Kikar bar in for att slanga nagra pussar till favvo damerna.

Har e allt dunder. Vill INTE hem om en vecka. Skulle latt kunna stanna tre veckor till.
    Har 34 grader i havet och samma pa land. En super resa....
    Trivs som fisken i vattnet, blubb blubb (hihihi)

Ses snart och kan beratta mer.

PUSS pa er
    Fran en brun Bauti

• Ab fab

hej söta bauti. va roligt att höra från dig. bada lite för oss också

• FruTez

Bauti: Det måste du verkligen göra!! Och du, pepparkaksgumman, kan du ta med lite sol med dig hem? Här bara regnar det hela tiden...

• Ab fab

tjingeling mina damer. nu packar jag ihop för dagen. nu väntar träning o sen hemgång.

tvätt och lagning av lakan står på programmet. jippi....

shoppade på lunchen- ljuslykta på Balders hage. den skall stå på yttertrappan. Tvålpump i trä från Bolagret o sen kollade jag på lite nya handdukar. det blev inget handlat men det skall nog införskaffas på lördag tror jag.

• Carma07

Halloj

Är superseg idag och åkte faktiskt hem efter lunchen. Det var riktigt skönt.

Ab: Kanon att vi kan vara hemma hos er. Har vi sagt någon tid?

Tezz: Jag läser också din blogg. Har den bland mina favoriter på datorn hemma och brukar läsa den innan jag går och lägger mig. Du är jätteduktig på att skriva och jag tycker det är riktigt kul att läsa den, så det måste du fortsätta med.

Addiz: Jag lägger dina klistermärken på brevlådan imorgon. Vill gärna flytta över dem till ett vadderat kuvert först.

Bauti: Vad kul att höra av från dig. Håller med Tezz om att du ska packa ner lite sol och värme och ta med det hem till oss.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...