• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nides

Oh barcelona!! Älskar den staden.
    Vilka har du bokat med Abbe??

Jag tittar på allas blogg då o då.. har ju länkat till Er via mina blogg så jag hittar dit. :o)

• Frujj

Usch *ångest* varför känner jag mig alltid så dum när jag pratat med nån "arbetsrelaterad" person o(lite mer formellt sådär) och tänker att jag sagt nåt dumt eller så. Den jag pratade med har alltid långa tysta pauser mellan det man säger o då tänker jag att hon tänker en massa dumt om det jag just sa... jobbigt!!!

• Carma07

Frujj: Jag brukar också kika in på din blogg.

Ab: Vad härligt det låter med en liten resa. Barcelona är jag lite nyfiken på. Har aldrig varit där.

• Carma07

Frujj: Vad skönt att jobba hemifrån. Tycker det är helt otroligt att de fortfarande inte har skaffat dig en arbetsplats.

• FruTez

Frujj:Kommer du med på Stora CV-skrivardagen på lördag?

Ab. Är det med flyg och hotell? Hur många dar och som Nides undrar jag vilka du beställt igenom?

• Frujj

Tezz vet inte ännu om jag kommer på stora skriva dagen, hade gärna gjort det men måste ev iväg i egenskap av blivande tärna och träffa frisör tillsammans med blivande bruden, beroende på om det finns tid osv

• Frujj

Undrar oxå vilka Ab har bokat med *ressugen*

• FruTez

Frujj: Vilken snäll tärna du är som följer med till frissan! Jag fick göra allt sånt själv....

Jag hittade just en flygresa till Madrid i Februari (kanske inte så kul väder) men den konstade bara 149 kr!!

• Frujj

Hmm jag måste fråga en dum fråga.. champinjoner, brukar det vara lite ludd på dom eller ska dom vara helt släta?? Färska alltså!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...