• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Nides

Det är ju alltid bäst att prata ut med han.

• FruTez

Ab: Tycker R att han gjort rätt? Fattar han varför du är arg?

Nides :Du får väl gå in på denna länken och fördriva tid:

www.orisinal.com

• FruTez

Hmm... jag har ett litet excelproblem...

I första cellen har jag valt att ha med radbyte. Vilket medför att alla de andra cellerna på samma rad blir lika stora även om jag inte skriver lika mycket. Hur gör jag för att texten i tex. cell 2 ska hamna överst i raden? Är det någon som förstår vad jag menar?

• Ab fab

om jag fattar vad du menar tezz så skall du högerklicka
    välj fomratera cell, välj flik två (aligment) klicka i rutan wrap text

• Ab fab

om jag tycker R har rätt.. svår fråga... det funderar jag på. Jag tycker han gjort fel ocha tt han saknar insikt i detta problem. Men visst kan jag förstå hans irritation också :

• FruTez

Ab: Jag hittade inte "wrap text" men däremot textjustering och där valde jag överkant! Det funkar! Tack för att du ledde mig in på rätt flik! Hihi!

• FruTez

AB: Tycker R själv att han har rätt? Kan han förstå varför du är irriterad?

• FruTez

Nu varnar SMHI för storm! Håll i hatten!!

Ha en trevlig afton mina damer och Godkväll! *bugar och niger*

:D

• Addiz

God kväll tjejer!

Har haft två intensiva dagar med en projektledarkurs: Tack Nibla för tipset! (Imorgon är sitsa dagen för den här modulen)
    Igår genrepade vi vår "bröllopsvals". Idag ska jag och min ena tärna (som är inblandad i "valsen") prova att dansa med mig _i_: min klänning... Undrar hur det går.

I övrigt är festhäftena hos tryckeriet (vi får dem på fredag) och godis till gästpresenterna inköpta.

Klistermärkena till resväskan kom idag och de är sååå fina! Tack så jättemycket till Carma och J!!!!!!

DJn är inte riktigt under kontroll, men läskinköp etc kommer göras på lördag, och köras till festlokalen nästa vecka. Festhäften och gästpresenter kommer göras i helgen, och jag tänkte försöka skriva ut de sista grejorna (typ placeringsplanscher etc).

I övrigt blev jag provsminkad i tisdags kväll och hon var såååå bra! Hon satt med mig i två timmar och testade olika grejor olika skuggor, la på mer, tog bort, testade 4 olika nyanser på läppstift (tills jag blev nöjd). Jättekul var det! dock tror jag att mitt diadem kommer att göra att det blir "för mycket", så jag funderar på att inte ha något i håret, bara mina dreads. Trist nu när jag faktiskt har gjort ett eget diadem...

Tezz: nog kommer det vara mycket folk på vårt bröllop, men jag hoppas ni kommer se oss iaf...

Vet inte hur mycket jag hinner in här innan bröllopet och så, but I'll try

Ha en skön fredag imorgon!
    P&K

• Carma07

Godkväll i stugan.

Den här bullbagerskan mår bra. Jag åt ju potatismos och korv till lunch. Då brukar jag klara mig bra. Är så trött på eftermiddagarna och det är riktigt segt att jobba. Att det överhuvudtaget är segt att vara på jobbet gör ju inte saken bättre.

Nides: Jag är imponerad av att du gjort ett träningsschema. Jag ska heja på dig på vårruset. Vid start iaf, sedan får du kanske heja på oss andra när vi lunkar in i mål.

Frujj: Jag har inga matallergier, men massor av matnojjor för tillfället. Vilken jag ev kommer att ha den dagen har jag ingen aning om, så det behöver du inte ta någon hänsyn till. Det brukar inte vara några problem att äta iaf.

Addiz: Bra att klistermärkena kom fram ordentligt. Du måste fota väskan sedan, jag är riktigt nyfiken på slutresultatet.

Nä, nu måste jag förbereda mig för sängen och sova lite. Vi är båda väldigt trötta och somnade i varsin ända i soffan. Och det är inte ens fredag.

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...