• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Lite svårt att tro att det ska blåsa storm när man titta ut nu. Men man ska kanske inte säga för mycket. Bara det itne blir strömavbrott när det är Lets Dance.

• Frujj

Tezz: Som medbjuden på en avtackning kan du nog lungt bara "flyta med". Chefen eller nån i den positionen får väl stå för tal och annat. Ibland står ju företaget för present men om det är insamling så kommer det säkert info om det. Annars kan du ju fråga chefen om ni samlar pengar till present till henne.

• FruTez

AB: Tack för ditt svar!

man samlar in pengar från kollegorna - Det är gjort!
    företaget brukar köpa present - Görs säkert snart!
    sen mejlar man runt till alla - Det är också gjort!
    Sen brukar företaget fixa kaffe tårta/smörgåstårta - Det blir lunch!
    Chefen håller tal - är det bara chefen som håller tal?

Jag tycker faktiskt att det ska bli väldigt intressant!

Nides: Jag håller med Ab, du är en riktig Pingla!

• Ab fab

Tezz- håller med Frujj. Det är företagschef o närmaste chef eller så som håller tal. Knappast något kollegorna gör

• FruTez

Frujj: Tack för ditt svar med! Jag tror att jag ska köra med den taktiken, att bara flyta med! Hihi! Förresten, vem hejar du på i lets Dance?

• FruTez

Jag har inget att göra... *rastlös*

• Ab fab

Tjingeling mina damer, nu går jag hemåt, eller snarare från kontoret. Nu väntar after work på G.- Det skall bli skönt att sjunka ner i en soffa med ett stooort glas vin

Vi syns eller hörs i morgon. Håll i hatten!

• Carma07

Halloj
    Äntligen lite möjlighet att slinka in och skriva något. Håller nästan på att somna nu och behövde göra något uppiggande.

Ab: Tepåsarna är en jättemysig idé. På lördagar brukar vi ha bröllopsfrukost. Hur mysigt som helst.

Nides: Det var inget dåligt träningsprogram. Tänk på att om man tränar för mycket kan det få motsatt effekt och man bryter ner kroppen istället. Den behöver en vilodag emellan. Håller med de andra om att du redan är kanonsnygg.

Jag längtar hem till soffan och Let´s Dance. Just nu går klockan verkligen sakta.

Kanske syns vi imorgon.

• FruTez

Nu bär det av hem¨till morsan för lite Thai mat och Lets Dance ikväll!

Ha det så gott så får vi hoppas på att vädergudarna är snälla så att vi kan ses imorgon!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...