• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

*yay* Nu funkar BT igen... får se hur länge bara!

En liten fråga. En kollega (inte nära, men hon löser av mig när jag är på rast) ska gå i pension om två veckor och jag har blivit medbjuden av chefen att tillsammans med VD:n och andra tacka av henne under en lunchmiddag. Är det nått man ska tänka på? Tal osv? Jag har iiiingen aning, har aldrig blivit medbjuden på nått sånt här! Hihi! Jag känner mig som en kontorsoskuld! *flinar*

Förresten, har även blivit medbjuden av jobbet att gå och se Lena och Orup! Det tycker jag var riktigt trevligt! (att de inte glömt bort mig, med tanke på företags nya regler när det gäller konsulter, jag skrev det i min blogg förra månaden)

Jag tänkte att jag skulle försöka vinna biljetter dit på Morgongänget, men då behöver jag inte försöka. Hihi!

• Ab fab

Varje dag Nides??? WOW. jag är glad för två gånger i veckan.

mailat ang CV-

• FruTez

AB: Jag är glad att jag ens tänker på träning! Hahaha!

Ingen som varit på avtackning nångång?

• Ab fab

avtackning? på jobbet menar du? För att man byter jobb eller går i pension? Jo massa gånger, både fixat själv, blivit avtackad och varit med. vad vill du veta?

• FruTez

Ab. Det är en kvinna som går i pension om två veckor. Hur brukar en avtackning gå till?

• Ab fab

man samlar in pengar från kollegorna
    företaget brukar köpa present
    sen mejlar man runt till alla att mottagning är ett visst klockslag. Sen brukar företaget fixa kaffe tårta/smörgåstårta eller liknande. Chefen håller tal

• Nides

Ab: Japp varje dag.... söndagar är till för att vila....
    Jag ska minsann bli snygg.... hihihihi
    Mer att jag vill träna upp ryggen o konditionen om man nu ska baka bulle snart eller så...

Inte många minuter kvar. J hämtar min om ca: 20 min.
    Ska hem och städa, kanske laga nåt gott. Sen titta på Let's dance eller nåt o dricka god vin... Aaaaaaaaaaaah...livet perfekt.

• Ab fab

Nides- du är redan grymt snygg tycker jag. Sen förstår jag definitivt kondition o så. Men snygg.. ja det är du redan

• Nides

Ha en underbar helg.... mina söta vänner....
    Själv ska jag till Buslandet imorgon med syskonbarnen....
    Om vädret tillåter.
    Hurra!!
    Puss på ER

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...