• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Frujj

Carma: jag får väl ha lite potatismos på lut i kylen till dig

• Frujj

Addiz: åhhh vad härligt det låter, snart är det dags!!!

• Nibla

God kväll mina vänner!

Vi har bokat resa!!!!! På påskafton åker vi till Kuala Lumpur där vi börjar med två nätter på femstjärnigt hotell. Sen är tanken att flyga vidare till Tioman Islands för 10 dagars sol och bad, för att sen avsluta med två dagar i Kuala Lumpur innan vi drar hemåt. Åhhh, vad jag längtar!
    På vägen hem från resebyrån slank jag in på Cassels och köpte en grön-vit sommarklänning för 79 spänn! Perfekt för resan ju.....

Jag och bullen mår bra. Har varit hos bullmorskan idag och skrivit in oss och pratat om alkohol, mat och sånt man ska tänka på när man "bakar bullar". Spännade!

Addiz,
    När jag läste om ditt diadem, att det skulle bli för mycket kom jag att tänka på hur det var för mig närjag satt hos frisören. Jag hade ca 10 hårnålar med pärlor på som frissan satt i. Jag hade också ett diadem med pärlor och strass och jag sa till frissan att det säkerligen kommer bli för mycket med både och. För skojs skull provade vi att sätta i diademet och jag kände mig ännu vackrare! Så prova dig fram!!! Kom ihåg att man FÅR vräka på när man ska gifta sig!

Idag har jag varit och powerwalkat i Härskogen, 5 km i raskt tempo. Men hjälp vad otränad jag är....... Men det är ju en bra start i alla fall!

• FruTez

God morgon tjejer! *gäsp*

Har lång dag idag, jobbar mellan 7 och 16.30. Chefen frågade i veckan om jag kunde börja tidigt för att hon som tar första timmen skulle på kurs. Sedan frågade han om jag kunde sitta till halv 5 och vad ska jag svara på det? Nä, jag kan inte för jag är upptagen? Min ordinarie arbetstid är ju till halv 5... hahaha! Han e slug han!!

Carma: Skulle då få värsta matnojjan hos frujj så lovar jag att jag kan köra dig till Sibylla så du får köpa en korv med bröd!

Addiz: Skumt vad man kan drömma ibland! Hahaha!

Nibla: Åh, va härligt med resa! Vi måste själva spara så mycket vi kan nu... fast jag har en plan att om jag och en kollega hittar en super billig resa till Spanien över en helg, ja, då åker jag! Hihi!

• Frujj

Godmorgon!
    Hemmajobbar idag oxå, men ska åka in vid lunch. Så irriterande att de inte kan ordna en riktig arbetsplats till mig Frågade min "kontaktperson" igår om de kunde ordna att jag kunde komma åt mailen hemifrån men näpp det gick minsann inte. Löjligt! Har de ingenstans för mig o sitta kan de gott ordna en webmail för mig tycker jag.

Nibla: Hääääääääärligt med resa!!! Skönt att komma ifrån det här sketavädret!!

• FruTez

Frujj: Hej! Kul att någon är här idag, började känna mig ensam!

Här på vårt jobb kan man bara komma åt webbmailen om man har företagslaptop, kanske är det så för er med?

• Frujj

Njaee det tror jag inte, det finns nån webbaserad version. Fast jag har en företagslaptop oxå, så det är inte det som är problemet ifall det skulle vara det som var haken.

• Nides

Godmorgon Ladies.

Skönt att det är fredag idag. Så himla seg dock? Ingen aning va det beror på. Förmodligen på att jag rör mig för lite. Det ska bli skönt att börja träna!

Nibla: Malaysia låter ju himmelskt. Vi pratade om att vi skulle dit men det blev ju inte mer än prat. Det ska ju va sååååååååå himla fint där. Och billigt med massor av shopping. En kompis var i Kuala Lumpur förra året.

Addiz, du kommer att vara så vacker oavsett vad du gör med diademet. Oh va spännande!

Carma: Det känns riktigt bra att ha gjort ett schema. 1 feb börjar allvaret

Frujj: Hoppas att de ordnar en arbetsplats snart då...

Tezz: Jag är oxå här! :)

• FruTez

Frujj: Hmm... Jag vet att här var det väldigt krångligt... det finns en webbbaserad version här också, men det är bara de resande säljarna som har det. Jag frågade om inte jag kunde få det, men så rabblades det upp massa olika anledningar och en del av dom var tekniska och jag vet inte vad... hoppas de kan ordna det på ditt jobb! Speciellt eftersom du ändå har en företagslap top!

• FruTez

Hej Nides! Hur ofta ska du träna?

Jag är fortf. i planeringsstadiet... alltså, jag tränar med hjärnan! Hihi!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...