God kväll mina vänner!
Vi har bokat resa!!!!! På påskafton åker vi till Kuala Lumpur där vi börjar med två nätter på femstjärnigt hotell. Sen är tanken att flyga vidare till Tioman Islands för 10 dagars sol och bad, för att sen avsluta med två dagar i Kuala Lumpur innan vi drar hemåt. Åhhh, vad jag längtar!
På vägen hem från resebyrån slank jag in på Cassels och köpte en grön-vit sommarklänning för 79 spänn! Perfekt för resan ju.....
Jag och bullen mår bra. Har varit hos bullmorskan idag och skrivit in oss och pratat om alkohol, mat och sånt man ska tänka på när man "bakar bullar". Spännade!
Addiz,
När jag läste om ditt diadem, att det skulle bli för mycket kom jag att tänka på hur det var för mig närjag satt hos frisören. Jag hade ca 10 hårnålar med pärlor på som frissan satt i. Jag hade också ett diadem med pärlor och strass och jag sa till frissan att det säkerligen kommer bli för mycket med både och. För skojs skull provade vi att sätta i diademet och jag kände mig ännu vackrare! Så prova dig fram!!! Kom ihåg att man FÅR vräka på när man ska gifta sig!
Idag har jag varit och powerwalkat i Härskogen, 5 km i raskt tempo. Men hjälp vad otränad jag är....... Men det är ju en bra start i alla fall!