• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • FruTez

Frujj: Är du riktigt säker på att det inte var ditt paket? *fniss*

Morsning tjejer! Idag är det torsdag, vilket innebär att det är fredag imorgon! Gott!

• Nides

Gomor'n...

Visst är det härligt att det är torsdag idag... hurra!!!!

Frujj: jag tänkte jag skulle överasska min bror med såna nappar till deras dotter, men det en hel del att välja på .... Hjälp!

Förresten berättade jag att min bror och hans sambo har förlovat sig. Så om två år så får jag planera bröllop igen. Me=happy!

• Ab fab

hu va trött jag är idag. det var ett krig mellan kroppen o huvudet i morse. Tyvärr vann arbetsmoral-Luther och jag kom ivåg till jobbet. Det hade varit bättre att sova...

En lugn o ointressant kväll. Gjorde indisk fisksoppa, lagade påslakan (jippi..... not) och ingen annan nytta alls. Jo veckohandlade men det var inte så sensationellt det heller.

Idag blir det träna, i morgon after work på G, vin o mingel skall bli kul

• FruTez

Ab: Jag undrar, fick du nånsin provsmakat dumplingens?

Nides: Kul att vara med och planera bröllop och slippa stressen! Hihi!

• Ab fab

japp- jag gjorde dumplingsen som förrätt. de var väl så där, nästa gång skall jag göra egna. Man kan ju köpa won ton-deg i kinaaffären.

• FruTez

Va var dom fyllda med och hur tillagade du dom?

• Ab fab

det var ett dumplingskit jag köpte. Fyra olika med olika deg o oilka fyllnignar. Kyckling, skaldjur o något annat- köttfärs kanske. Jag ångkokade dem (stor kastrull med vatten, upponervänd sål o tallrik ovanpå det)

• Nides

Ab: du är såååååååååå duktigt på det här med mat!!!

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...