• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Carma07

Måste bara berätta en rolig sak som hände på jobbet igår. En gammal dam ringer och frågar vart hon har hamnat och jag svarar xxxx. Ojdå, sa hon, jag skulle egentligen ha ringt en väninna, men jag undrar bara...är det fredag den 11:e idag? Nää, svara jag, det är måndag den 14:e. Oj, såpass säger damen. Det är nämligen så att jag om min väninna här träter om detta, men då är det alltså måndag den 14:e? Låter inte som om de gamla damerna hade speciellt mycket att göra den dagen.

• Nibla

Carma, vilken gullig, men ack så tankspridd dam!

Kom hem 18.30 efter att jagat kläder på Allum Hittade inget, i alla fall inget som inte kunde liknas vid ett tält. Blä!

Nu ska jag göra nudlar, latheten själv har talat.

Det börjar en intressant dokumentär i TV4 Fakta idag, om en mordrotel i New York. Älskar såna program!

Tez,
    Jag läser din blogg! Är impad att du skriver så roligt och är lite avis att jag inte kan underhålla min mediokra blogg bättre än jag gör.

• Ab fab

god morgon
    tezz- skaffa dig en räknare på bloggen så ser du hur många som varit inne. jag har en sådan på bröllopsbloggen

sysslade med hempiffning igår. Typiskt efter julhelgen att bli sugen på att förändra. R ser inte sådant men jag var nöjd. Någon lakanslagnign blev det inte- tittade på inredningsprogram o sen zappade jag till Bridezillas. Sådana har vi aldrig varit

Inga spännande saker alls idag. Skall laga kylskåp hemma, handla mat o laga lakan (idag skall det bli av ....)

15.00 på lördag?

• Nibla

God Morgon!
    Idag har jag sovmorgon, ska direkt till ett möte inne i stan kl 9.30. Mina katter ligger här bredvid och spinner, och regnet piskar mot rutan. Man KAN ha det sämre!

Ab, jag kommer inte på lördag. Vi ska till mina föräldrar och berätta den glada nyheten! *nervös*

• FruTez

Morsning tjejer!

Kul att höra att det är så många som läser min blogg! Jag har ingen aning annars om det jag skriver är bra eller inte, det är så svårt att betygssätta sig själv!

Carma: Vilken gullig, men dock förvirrad gammal dam! Tänk om vi också blir såna? Det gamla BT gänget, ringer till varann för att bråka om vilken dag det är... *fnissar*

Ab: Hur skaffar man en räknare till bloggen? *undrar*

Nibla: Åh, va kul! Ta med en videokamera eller nått och spela in deras reaktioner! hihi!

15:00 på lördag blir bra för mig! Så får man lite sovmorgon också!

• Nides

Godmmorgon!!!

Visst är det underbart med regn.. hi hi

På lördag hade jag gärna kommit för att träffa Er alla men jag ska passa min söta Nova!!!

Nibla: Jag hade nog oxå varit nerövs. Men va rooooligt! Spännande!!!

Tezz: jag tycker som Nibla. Är väldigt imponerad att du verkligen skriver, och det är ju underhållande!!!

Ska se om jag får nåt gjort idag.

• Ab fab

tezz- kolla på www.counterdata.com/. där hittade jag min räknare

nibla- fasiken va spännande. ser fram emot berättelse. va pirrigt. Förövrigt vill jag adoptera leif, jag tror vi är kära

• Nibla

Addiz, Ab menar MIN Leif....du behöver inte vara rädd, så här nån vecka innan bröllopet.

På morgnarna vill jag adoptera bort honom för då bits han i tårna, för att han vill ha mat... Grr!

I am off! Vi hörs!

• FruTez

ab: Nu har jag också fixat en räknare på min blogg! Tack för tipset!

Nibla: Jag hade också vela ha en liten Leif, även om han bits, men då måste jag tyvärr göra mig av med min man och han bits inte, eller bara ibland! hihi!

• Ab fab

leif hade inte bitit mig *ler ovanligt malligt*

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...