• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Carma07

Godmorgon

Ab: 15:00 blir bra. Skönt med sovmorgon på lördagar.

Nibla: Vad spännande att berätta. Alltid kul att se när de blir så glada.

Jag är åpen och vill adoptera både Leif och Doris.

• Ab fab

jag har tråkigt idag. Ingen sprutt i arbetet alls. O så är jag hungrig...

• Frujj

Godförmiddag
    Kom just hem för o sitta hemma o jobba. Blir galen på att jag inte har nån plats att sitta på på ena stället jag är, det tar bort hela nöjet med jobbet. Men då får dom stå ut med att jag jobbar hemifrån.
    Ganska skönt fast man får ju ha lite disciplin... *erhmm*
    Tog en evighet att komma till jobbet idag och en lika lång evighet att komma hem då de var översvämning i tunneln före t-tunneln.. kööööööööööööööööööööööööööer lika långa som jag vet inte vad. Trist.

Tezz jag läser oxå din blogg!
    Nån som kikar på min blogg?

• Ab fab

japp jag kollar din blogg med. Bilderna på prickiga korven t ex

• Frujj

Hihi tur han inte e så prickig längre!

• Frujj

Förresten, var det nån som var intresserad av att komma på "hudvårdskurs" (typ som party så det kostar ju inget om man inte köpter massa varor)
    Har fått ett datum av hon som håller i det!

• Ab fab

vilken tur, det såg inte skönt ut

nu har jag bokat weekend resa till Barcelona, fast först i oktober.... Min väninna o jag skall resa, det har vi inte gjort sedan 1986.... Hu va kul det skall bli. Skoshopping i mängd...

• FruTez

Ab. Får man fråga vad det kostar? Håller på att leta billig resa till Spanien, så jag och en kollega kan sticka iväg bara över helgen!

Frujj: Jag kikar också på din blogg! Har försökt lämna meddelande ibland, men så blir de så krångligt för att man måste logga in och då blir det aldrig att jag gör det.. hehe! Förresten, kommer du med på Stora CV-skrivardagen på lördag?

• Ab fab

vi betalar 1400 per person tur o retur

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...