• Carma07

Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...

Dags att starta en ny tråd där vi kan snacka vidare. Passar på att döpa om den eftersom det inte är länge kvar tills vi alla är fruar.

Här är den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2531398.html

• Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...
  • Addiz

Hej tjejer!

Tack för erbjudandena, men när jag läste talet igen idag så känns det inte rätt... Det känns lite för intimt, så jag tror att jag skriver det på kortet som kommer med till morgongåvan... Men det var en rolig idé tror jag, ett tal med nästan bara Depeche Mode-låt-titlar

• Ab fab

god morgon

totalt avslappad o slö söndag. Ingen nytta gjord alls. 3 liter fiskfond o intensivt zappande.

• FruTez

God morgon!

Tack alla som var med i lördags, det var verkligen ovärderligt! Jag satt och funderade igår och började skriva om mina grejer. Jag har tex. kännt att det är så svårt att förklara det jag gör på arbetet, men så slog det mig igår att jag sitter ju för tusan på en tjänst som svarar för EUROPAS största arbetsplats i den genren som företaget är på!! Det är ju för tusan en grej att ta upp i breven!! Allt handlar om formuleringar och självförtroende och jag behövde och behöver verkligen hjälp med detta! Tack återigen! *pussar er alla blöta*

Nibla: Sa ni det bara rakt ut "åh va det har blåst inatt, förreesten, ni ska bli bullmorföräldrar?" *fniss*

Addiz: Ser fram emot ert bröllop, är det något du behöver hjälp med är det bara att säga till!

• FruTez

Måste bara tipsa om en sida på nätet där man kan köpa massa kul grejer: www.babyshop.se Ska ju vara Gudmor till en bebis i sommar och pappan är hårdrockare. Va kul det hade varit att köpa en Rockbabyflaska, designad av Jon Bon jovi him self! Hahaha! *me like rock*

• FruTez

Hmm... en fråga, man har väl stor bokstav om man skriver europa eller göteborg mitt i en mening?

• FruTez

Nu håller jag monolog igen...

Ingår Explorer i Officepaketet?

• Ab fab

japp stor bokstav på Göteborg och Europa

outlook ingår åtminstone, då borde väl explorer göra det med

• FruTez

ab: Tack! Sitter och renskriver mitt CV och pers. brev! Det är verkligen svårt, men det går sakta men säkert framåt, tror jag! Hehe!

• Ab fab

klart det går frammåt! Lite mer tro på dig själv och din kapacitet så kommer du att göra underverk o slå världen med häpnad.

Jag planerar konferens denna vecka o sen dammiddag i mars. 8 mars lämpligt nog (internationella kvinnodagen). Nu skall jag läsa lite mer om försäkringar i Sydafrika. Syns sen

Svar på tråden Fikasugna Göteborgsfruar träffas vidare...