• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • 2008-08-09
    Bellanote skrev 2008-02-25 21:27:20 följande:
    nej det kan ju va roligt med liv med..
    Haha ja till en viss del, men just vid sånna här tillfällen gör det mig inte så mycket med lite stoj faktiskt
    Dock ska barnen sitta TYSTA i kyrkan annars får dom en väldigt arg moster och en väldigt arg farbror = oss
  • Nufsan

Gud så svårt, de var ju alla jättefina, men det med hjärtat hade jag nog skippat. 3an var nog bäst tycker jag

eveluscious skrev 2008-02-25 21:34:45 följande:
    Nu är jag klar Har gjort fyra olika varianter....kortet där jag kluddat dit våra namn; namnen ska isf givetvis printas i något fint teckensnitt, inte mina kråkfötter Vilket gillar ni mest? Och vad kan jag göra för att piffa upp dem ytterligare? Tips?www.brollopstorget.se/hem/eveluscious/galleri...
  • 2008-08-09
    Nu är jag klar Har gjort fyra olika varianter....kortet där jag kluddat dit våra namn; namnen ska isf givetvis printas i något fint teckensnitt, inte mina kråkfötter Vilket gillar ni mest? Och vad kan jag göra för att piffa upp dem ytterligare? Tips?www.brollopstorget.se/hem/eveluscious/galleri...
    Tycker helt klart nr 1
  • Ullrika

Jag tycker också ettan.

• malous

ettan kombinerat med trean tycker jag. Väldigt fina färger och kortidéer!

Ullrika skrev 2008-02-25 21:50:30 följande:
    Jag tycker också ettan.
  • Utomlands 2008
    Fyran!
  • eveluscious

Ja vi får se vad det blir Var väldigt enkelt att göra och gick väldigt snabbt....ska dock "pimpa" dem lite mer men vet inte med vad. Pärlor kanske.

• Yrvädret

Ja, de var fina. Tyckte nog också mest om ettan. Egentligen tycker jag inte att de behöver piffas till mer, var så fint endå. Men kanske kan man om man vill ha någon slags ram runt det rosa!? Fast det kanske bara blir plottrigt då du redan fixat med det där gröna bandet!? Pärlor är säkert fint. Bara det inte ramlar av i posten!?

Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-