• grabbarna

ny tråd för budget runt 15-20 000:-

jag har förstått att jag inte är ensam om att vilja hålla den budgeten och nu när det börjar närma sig tänkte jag att vi skulle hjälpa varandra framöver...ska kolla genom nån gammal tråd och lägga ut lite av dom tipsen här senare också

• Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-
  • Bellanote

Bild nr 6 uppifrån är det. klicka upp den så ser du hela ringen..

• SusanneLee

Vi betalade 8360kr (ungefär) för min vigselring, nya förlovningsringar, gravering samt försäkring av vigselringen. Ringarna är i vitt guld, bild kommer när vi har fått hem dom!

• helene306

Jag hittade en ring igår på Albrekts Guld för 5000:- som jag vill ha. En liten större sten i mitten och 8 mindre stenar, 4 på var sida. Har bara bilden i huvudet Den passade väldigt bra ihop med min förlovningsring som jag har en 0,05 ct diamant i.

Jag känner att vår planering kommer skena iväg i pris. Än har vi inte kollat med arrangemang/fest osv och ju mer jag tänker desto mer rullar kronorna.... Tänker lite på inbjudan, hur fin och avancerad behöver den vara egentligen? En tanke, en väldigt smidig sådan, var att välja bild och skicka vanligt vykort via posten.se eller är det för tråkigt måntro?

• ugla

Är det tråden för budget runt 15-20 000? Hur kan man då lägga 5000 på ringen hur får ni ihop resten då? Inget påhopp bara nyfiken.

• eveluscious

Vad fin!!

Bellanote skrev 2008-03-02 18:33:36 följande:
    Bilden är i mitt galleri..
  • Bellanote

helen306 jag ska med köpa min på albrekts guld

eveluscious tack!

• eveluscious

Ang. inbjudningskort. Jag såg att ex. Gallerix hade fina 10-pack om man inte vill lägga ner sig. Jag ska göra våra själv, de kommer kosta ca. 10:-/st. Har bilder i galleriet

• mmian

Ang bröllopsvals- Vi kommer ha Metallica tills m SF symfoniorkester eftersom sambon älskar Metallica. Det blir Nothing else matters- fin text och lite lagom rockigt

• Ullrika

Vi klurar på att ha fly me to the moon som bröllopsvals. Men då måste jag få med sambon på en danskurs också annars kommer vi inte se riktigt kloka ut .

mmian skrev 2008-03-02 19:39:47 följande:
    Ang bröllopsvals- Vi kommer ha Metallica tills m SF symfoniorkester eftersom sambon älskar Metallica. Det blir Nothing else matters- fin text och lite lagom rockigt
Svar på tråden ny tråd för budget runt 15-20 000:-