• Melis

Stötta varandra i bantning!

Jag skulle vilja gå ner typ 5 -10 kg och kommer igång men hamnar lätt fel, därför startade jag denna tråden för att samla de som kommer igång men behöver stöd från andra. Här tänkte jag att vi kunde utbyta tips och idéer om mat, träning och liknande. Man behöver inte vara en träningsnarkoman bara villig att gå ner ett par kilo.

• Svar på tråden Stötta varandra i bantning!
  • Melis

brud 2009: Vad är modifast? är det likt naturdiet eller? blir man hungrig om man byter ut alla måltider?

• MissieA

Undrar samma som melis. Smakar det illa, tyckte inte om naturdiets drycker, men chokladerna va god.

Ska träna imon o har ätit 3 rutor choklad idag..*skääms lite* men sitter o äter ett äpple nu.

• Melis

jag tog en macka vid 20 och jag skäms så imorgon simmar jag 5 min längre för det....

• Waersta

Jag äter nutrillets bars, de är riktigt goda och man står sig länge.

• MissieA
    Waersta skrev 2008-01-10 08:01:55 följande:
    Jag äter nutrillets bars, de är riktigt goda och man står sig länge.
    Förklara lite mer för mig, är det dryck eller?

Nu ni brudar ska lilla jag gå och träna på Friskis, idag åt jag gulash (bara grönsaker och små kycklingbitar mmmm) Jättegott och nyttigt.

Hur går det för er övriga.??
  • Majsis2008

Här går d jättebra med att äta enligt tallriksmodellen...
    och strax blir d träning

• mysifer

håller som bäst på att göra grönsakssoppa för första gången =) blir med morötter, potatis, palsternacka, rotselleri, purjolök och grytbitar av nötkött (med andra ord ingen vegetariskt grönsakssoppa)

• malous

Jag tipsade förut om du är vad du äter recepten och jag vet att många hade negativa åsikter om dem. Här finns dock de recept jag pratade om och även om inte alla kanske är de roligaste så finns det många goda rätter (som exvis grekiska grönsaker och pizzan) och det fungerar som sagt!

www.tv3.se/files/davda/Receptboken_autumn06_version2.pdf

• Cantaton

Går det bra för er tjejer? Här om dagen vägde både pojkvännen o jag oss - efter en månads kämpande (vi har lagt om kostvanorna och satsar på att träna lite mer än innan - inget radikalt alltså), men jag hade faktiskt gått ner 2,9 och han 2,4! Jag vann (den här gången)!

• Melis

oj vad duktig! grattis! själv så har jag inte varit så duktig, har så svårt att ta mig tid och orka...men idag så ringde jag om min klänning och 26 april så sker den sista provningen så innan dess ska jag ha gått ner det jag vill....

• Augusti080808

Skriver in mig här direkt om jag får.

Måste gå ner nga kilo tills Augusti..ananrs lir det en stoooor brudklänning för min del.

Får man va med?

• Augusti080808
    Melis skrev 2008-02-12 20:12:38 följande:
    klart man får....välkommen....
    TAck tack
  • MarryMeBerry 08

malous: Tack ja ska prova dom resepten! Verkar skit gott å så älskar ja programmet!

Svar på tråden Stötta varandra i bantning!