• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • lillamaa

sommarliv: mkt att gå ner? själv har jag en del men jag har ju 2 år på mig :)

har börjat klippa ut rispåsarna nu. ska ju göra dem själv, och bridera på dem

• Sommarliv

det är min blää höften o baken som är stor..
    Det vill inte gå ner.. morrr..

• lillamaa

sommarliv: aha, men de borde ju inte vara så svårt med hårdträning så ;)

• Sommarliv

*S*
    Har en 7 1/2 månad liten kille här hemma..
    så jopp det är svårt..

lillamaa skrev 2008-01-17 10:41:20 följande:
    sommarliv: aha, men de borde ju inte vara så svårt med hårdträning så ;)
  • Fenixx

ja här är en till som vill komma ner i vikt igen. har en 8mån liten hemma. men med mycket annat runt sig så blir det svårt att hinna med allt man tänkt.

• lillamaa

blir lite less. min symaskin tjorvar bara så det går inte så bra med rispåsarna... bra att man blrjade i tid ;) haha

• kultis

Hej!
    Får man vara med? Vi har kommit överens om höstbröllop 2010 och vill gärna dela tips och ideer med några.

Lite om mig själv.. Är 27år, killen 28år, varit förlovad sen juli-05, tänker fria till honom på skottdagen. I april 2007 fick vi vår underbara son, Wille. Ja just det, vi bor i Stockholm.
    Är det nåt mer så fråga bara.

Vi har inte så mycket planer än vad gäller bröllop. Men själv har jag massa tankar och ideer i huvudet som jag inte blir av med inte ens på nätterna... Hade ingen aning att det fanns så mycket att tänka på innan jag började kolla olika sidor på internet.

Hur går det för er?

• mysifer

hej kultis!

det är klart att du får vara med ju fler desto roligare!

jag har också en massa idéer som snurrar i huvudet mer eller mindre dygnet runt. har nog lyckats sansa mig lite nu och inser att man inte måste ha med allt det skrivs om här inne. ganska skönt att inse det och istället fokusera på hur vi själva vill ha det.

• ddk

Vi hoppas också på bröllop 2010! Rättare sagt så är vi i valet och kvalet om det blir aug 09 eller aug 2010. Ju mer tid jag spenderar här, ju mer jag vill gifta mig 09, men 2010 är ju inte heller långt bort och när jag tänker på att det är 2 år så känner jag mig inte lika stressad. Blir skönt när man bestämt mer hur man vill ha det, just nu är det 1000 idéer som flyger runt.

• mysifer

välkommen hit ddk!
    kul att vi blir fler och fler i den här tråden
    jag tror också att två år kommer gå väldigt fort även om det vore kul att gifta sig nästa år.

Svar på tråden fler 2010?