• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • lillamaa

just det, vart lite snabb där. har ju sparat ihop lite (med betoning på lite ;)) pengar nu. men nu funderar jag på att ta de pengarna och köpa en crosstrainer. har ju inte direkt råd att börja gymma och att gå ut och promenera är mer eller mindre en halv vetenskap med min tösa!

men jag vet inte helt säkert ännu...

• Fenixx

ja det är ju jättebra att du har något att pyssla med, man kan lätt bli lite otålig imellanåt att det är såpass långt kvar.

igår hittade jag figurer som jag vill ha som caketopper, men var på ebay och såg att jag måste skaffa paypal isåfall för att köpa dem.

sen måste jag också komma igång och träna, men är inte lätt med 2 små barn här hemma och sen bor vi en bit bort från träningslokalerna och den jag brukade åka med förr har slutat tyvärr...

• lillamaa

fenixx: ja jag förstår vad du menar med att de kan vara lite svårt med barn. jag har ju bara en tösa, snart 1 år. kan vara svårt att få tiden att räcka till ibland.

därför funderar jag på att köpa hem den där crosstrainern. vill ju gärna komma i form inför bröllopet. satsar på en långsam viktnedgång. mindre risk att gå upp igen då, eller?

• Fenixx

jo dem säger väl det iallafall. när jag började jobba efter 1a barnet så var det ett ganska intensivt kvällsjobb, men då blev det inte att jag smååt så mycket heller.
    gick ner 12kg på 3mån!

• lillamaa

fenixx: oj, det var inte illa! har försökt lägga om kosten här hemma. grönsaker/sallad till varje måltid och så där. ändra livsstil helt enkelt.

• Fenixx

ja gissa hur paff jag också blev. för då hade jag rört mig så mycket på jobbet och ändrat till det bättre med mat och inget småätande..det räckte!

men nu däremot går det segare att komma igång och jag är en godisråtta.
    men nu har man ju en väldigt bra morot att kämpa för att gå ner... man vill ju känna sig nöjd på ens bröllopsdag.

• lillamaa

ja precis, man vill ju vara så fin som möjligt, speciellt på korten! MEN det är ju så länge kvar. så för mig blir det att tänka "ja men jag hinner...".

• Fenixx

mmm man tänker lätt så. är ju egentligen för en själv lika bra att komma igång.

• Fenixx

är såå glad. för nyss så tackade min äldsta vän ja till att bli tärna. hon har alltid varit mitt 1a val så blev så glad. hon verkade jättepigg på allting och ville gärna ha klänning i vårat tema och färg som jag föreslog.

jag ville fråga henne tidigt då hon bor i oslo och åker utomlands i flera månader i sträck imellanåt. så jag inte skulle missa henne.

• lillamaa

fenixx: vad kul! härligt att hon inte stretar emot färgen på klänninge heller. läst om många som har det problemet här på BT. usch

Svar på tråden fler 2010?