• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • Fenixx

jag kändes jättebra! jag frågade vad för färger hon gillade och hon sa det mesta och då sa jag att jag gärna ville ha grönt för henne. och det tyckte hon lät jättebra.

• mysifer

har också frågat min tärna och hon blev överlycklig!
    hon ska sy sin egen klänning men vi ska bestämma modell och färg tillsammans så hon är ingen sån där motsträvig besvärlig tärna man kan läsa om i andra trådar här inne

• kultis

Hej tjejer!
    Nu är man hemma igen. Var borta i Skövde över långhelg med sonen och utan internet så nu har man mycket att läsa ikapp. Och tror ni jag har hunnit planera nåt? NIX! Ingen där vet ens att vi bestämt oss för 2010 och kändes inte rätt att berätta heller så man fick ha tankarna för sig själv.

Ni pratar om viktminskningen. Är kanske inte så aktuellt här då vi vill ju gärna ha ett till barn snart, hoppas på 2009. Men lite måste man ju minska då vi åker utomlands i sommar...

• sanber

tänkte bara på er med sagotema..har ni hört den låten som går på radion nu..med Laleh? kanske hon heter...

iofs heter den väl nåt med "vintertid?"
    Men den får jag känslan av sån saga...mysig!

Tänkte på er då!

• mysifer

hittade en låt med laleh som heter snö. var det den du tänkte på?
    gillar henne men vi gifter oss i maj så det är ju förhoppningsvis ingen snö då

• Fenixx

nä hade väl varit lite trist om det var snö i maj. men det ar hänt, berättade min mamma en gång att det låg snö när hon fyllde år en gång.(fyller 7e maj)

• mysifer
    Fenixx skrev 2008-02-13 14:02:17 följande:
    nä hade väl varit lite trist om det var snö i maj. men det ar hänt, berättade min mamma en gång att det låg snö när hon fyllde år en gång.(fyller 7e maj)
    får verkligen hoppas att det är riktig vår i maj 2010, annars blir det kallt och blött om fötterna
  • lillamaa

hej på er. hur går det?
    här har det gått lite segt. min mens vart sen och jag vart nästan rädd för att ha blivit gravid men så dök den upp tillslut!

• LillaEllan

hej allihopa!hur går det för er?jag har vart i fjällen så känns som jag har missat hur myckesom helst

dessutom glömde jag alla min bröllopstidningar hemma!!!!!!!!

hehe något nytt nån har lagt till i planeringen?

• Fenixx

nja nu känns det lite långsammare, är mest tankar i huvudet runt allt. men hittade ett ställe med passande skor, så det ska jag ha utkik på sen längre fram igen.

Svar på tråden fler 2010?