• mysifer

fler 2010?

är jag verkligen helt ensam om att planera bröllop 2010?

vet att jag är ute i god tid men det hade varit kul att hitta fler som går runt och dagdrömmer och samlar tips i väntan på att dra igång planeringen på riktigt längre fram.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-02 18:23
    tog mig friheten att lägga lista här så det är lättare att se den. om nån annan vill vara med är det bara att meddela så lägger jag till er.

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 08.05.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 4.09.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-04 08:19
    Tinzi, 26 år, Gbg 8.5.2010

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2008-02-08 07:18
    här är den nya, uppdaterade listan

lillamaa, 21 år, Kalix X.02.2010
    mysifer, 23 år, Jönköping 8.05.2010
    Tinzi, 26 år, Göteborg 8.5.2010
    Starfish, 24 år, Gävle sommaren 2010 Sanber, 23 år, Övik sommaren 2010
    Fenixx, 27år, hemligt 31.07.2010
    Kultis, 27år, Stockholm, 2.10.2010

• Svar på tråden fler 2010?
  • Fenixx

starfish>> se där vilken överraskning. då har du ju isåfall något annat stort framför dig. så kan du ju se efter barnet har kommit om ni har tid/lust/pengar för bröllop 2010 annars eller om ni vill vänta.
    eller varför inte gifta er vid dopet. valmöjligheterna är många.

lycka till oavsett hur det blir med allt.

• kultis

starfish, GRATTIS!!! Som Fenixx skrev har ni nåt annat att tänka på och se fram emot. Bröllopet kan man ju ha trots att man ha barn, blir bara lite annorlunda och möjligtvis mer planering. Men barn är så underbara.

• starfish

tack:)
    nä det blir ju inte att man planerar och tänker lika mycket på bröllopet nu. nu har man ju annat att tänka på:P

• Fenixx

ja något annat väldigt stort i tankarna.

• sanber

oj men grattis starfish!!!!
    Hur känns det..? spännande förstås!
    Har ni barn sen innan?

• lillamaa

grattis starfish! ska ni skjuta upp bröllopet nu då eller hur har ni tänkt?

• skoda

Grattis Starfish! Vi hade slagit i hop bröllop med dopet. jag hade klänning och allt inmarch, vigsel sen dop och sen utmarch. Sen fest och då hade jag bett en kusin ha huvudansvaret för lillan som var 4 månader. Det tyckte hon bara var kul. Men lycka till hur än ni gör.

• skoda

Oj! Blev kanske lite svårt att förstå detta.

• Fenixx

hur går det för er, någon som hittat/fixat något sen sist?

själv väntar jag på svar från ett företag på nätet om 2 fina vinglas som jag tänkt för mig och sambon på våran dag.

• lillamaa

igår hade vi ett "bröllopsmöte", jag och sambon. då gick vi igenom gästlistan. jag strök 2 vuxna och 2 barn från "min" del och sambon la till en vuxen (och i parentes skrev jag med ev flickvän. tror vi kommer dra gränsen vid sambos.) sen gick jag igenom alla idéer jag hade med honom och förklarade allt.

sa även att de var lite svårt för just nu känns det som att allt är i min stil. därför försöker jag slänga i lite av honom också. tex cake toppern (ni vet den med bruden som släpar med sig brudgummen) och lite roligt toapapper (sådant med tecknade brudpar på).

igår sydde jag även lite. går riktigt bra med rispåsarna just nu. måste säga att jag är glad att jag börjat med dem. så har jag nått att pyssla med :D

Svar på tråden fler 2010?