• 20080614

Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.

Blev helt chockad när jag kom hem idag. Hade fått en lönespes och de har höjt min lön med 8 kr helt plötsligt. Förstår ingenting.. Men himla bra!!

• 20080614

Jag känner mig också helt matt, sitter och försöker plugga men det går segt.. Tror jag blev för avslappnad på ansiktsbehandlingen nästan, har nog inte slappnat av ordentligt på länge. Började nästan tjuta i skolan när det gick fel med saker när jag kom tillbaka..

• 20080614

haha, du kommer vara så nöjd när allt är klar!! (framför allt med att vara klar tror jag nästan jag var..) Hur mycket har du kvar att göra nu?

Åh, ansiktsbehandlingen var så himla skön (förutom när hon klämde pormaskar..). Kände mig verkligen avslappnad och helt mosig när jag väl fick ställa mig upp igen. Har lite ångest nu bara över vilka produkter hon tycker jag borde köpa, allt är ju så dyrt!! Fast samtidigt kanske jag ska släppa det för min världens sötaste mamma har bestämt sig för att betala både alla behandlingar fram till bröllopet och produkterna. Känns helt galet och alldeles fantastiskt bra! Hoppas bara jag blir riktigt fin i hyn, annars skulle det kännas lite dumt mot mamma faktiskt..!

• 20080614

Skönt! Det är ju inte så farligt mycket, inte med tanke på vad du antagligen redan gjort iaf... Har du värmepistol eller måste du hålla på med brödrost?

• 20080614

Du är för söt anja! Klart att han kommer tycka den är fantastiskt vacker när det är du som har den på dig. Det är ju inte precis vilken dag som helst heller!

• 20080614

Åh, lyx att ens ha tv4 plus! Fast jag har sett att man kan betala för att se tv4 anytime och där finns de programmen. Vet bara inte om det är värt 50 spänn, vad säger ni som sett programmet?

• 20080614

Anja: Var det någon av tidningarna du köpte som var särskilt bra? Den med mycket dukning och sånt låter spännande, vad heter den? Är sugen en ny bröllopstidning! Kanske kan köpa en i present när jag gjort min tenta på måndag tänker jag.. eller som tröst innan för att jag måste plugga kanske..

• 20080614

Oh, spännande! Trivs du? Min blivande håller på att utbilda sig till lärare nu, sista terminen nu ivår. Han blir svenska/samhällslärare för gymnasiet. Verkar rätt slitigt med all lektionsplanering tycker jag.

• 20080614

Åh, tack anja! Då blir det nog den med dukningar och grejer för mig. Du får ha lite fler recentioner när du hunnit läsa igenom dem ordentligt!!

Svar på tråden Nu är det nära! Sommarbröllop 2008 är snart i mål.