Hej FruLlan! Det gick bättre i natt faktiskt, även om maken somnade ifrån sitt pass! Det började lika uselt som vanligt, att lägga henne går ju lätt men hon sover ju bara någon timme och sedan börjar eländet. Hon sov en kvart, vaknade och skrek osv men till sist så somnade både hon och maken och så sov hon några timmar fram till halv tre då jag ammade första gången, sedan sov hon ett par timmar till och så ammade jag vid fem, sedan var hon klarvaken tjugo över sex så det var bara att gå upp men jag fick ju vila fram till halv tre, även om det inte gick att sova så mycket när hon vrålade som bäst och sedan sova i ett par omgångar till så det är ju mycket mer än vad jag fått sova sista veckan medan maken varit borta. Räknar med att göra likadant ikväll, dvs ingen amning innan två, halv tre och maken tar henne fram tills dess. Strular hon efter det också får han fortsätta ha henne, annars kan jag ta henne därifrån om det är så att hon sover ett par timmar i stöten åtminstone.
Vilket fint väder, var ute på långpromenad i morse, sedan har vi varit i centrum och ätit lunch, följde Muggles råd (visst var det väl du som förelsog det?) och torkade av barnstolen med de där descinficerande servetterna från apoteket den här gången.