Lappis: mäh vaddå att det inte skulle vara mening att ni blev föräldrar?! Alla alkisar som blir föräldrar då - är det meningen det? Klart att ni ska bli föräldrar om ni vill det, funkar inget annat så kör på adoption. Det viktigaste är ju att få uppleva kärleken till ett barn och det blir ju samma sak vid en adoption, det är ju omvittnat. Skittrist att inte embryot verkar vilja stanna kvar men jag tror inte att man forskat fram alla "fel" som kan finnas, ännu. Om 10 år kanske man kan göra ett test som hittar ngt mikroskopiskt fel som förhindrar allt, och detta kanske man inte vet om idag, så det kanske är därför det inte funkar för vissa, trots "inga konstaterade fel". Inte för att jag vill antyda att det är fel på er, men...
Cicci: som Piggelin skrev, jätteskönt för er att Victor sover så bra nu, nu verkar det ju vara stabilt också (inte bara engångshändelse). Tänk vilken skillnad mot för några månader sedan när han bet sönder din tröja! Jag kör vanlig havregröt utan fruktsmak, det funkar bra. Vad skönt att Victor dricker välling nu förresten, trägen vinner!
Piggelin: jag undviker morot, banan och majs - de är stoppande. Blåbär ska tydligen vara riktigt illa så det har jag inte vågat pröva alls. Lösande är päron, persika, och effektivast - katrinplommonpuré.
gosnosen: håller tummarna för dig imorgon!
Nattson: hoppas det inte är ngt allvarligt...